BasBQ
Beef en Steak

Dag allenaal

  • Onderwerp starter Driepoot Marc
  • Startdatum
D

Driepoot Marc

Gast
Dag alle maal.
Ik ben Marc en ben gek op buiten koken, vooral op een benzine brander of branders.
Deze gaan vaak overal me na toe, als ik uit ga met de kinderen naar een  museum ,  zelfs als ik met ze ga picknicken met de fietsen gaat de brander mee. Voor de pannenkoek , thee of koffie. Ik ben benieuwd hoe het is te koken met een dutch oven.
Ik heb een drie poot gemaakt voor mijn brander een soort tafel  en ga deze om bouwen voor gebruik voor een giet ijzeren pot.
Een proto type zwerft ergens rond en is in goede bbq handen.
Het word tijd dat ik zon oven aan schaf om eens een potje te koken.

mvg Marc
 
Welkom Marc en veel plezier hier!!!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Een warm welkom Marc!
 
Welkom Marc! Een Dutch Oven is inderdaad een leuk buitenkookapparaat waar je alle kanten mee op kunt. En ze zijn niet eens zo duur, ook leuk ;)
Op dit forum is er een speciale afdeling voor Nederlandse ovens, waar al best wat leuke dingen in staan!
 
Ha Marc, welkom hier! Ik dacht " driepoot" en mijn verbeelding nam een vlucht, ( siamese tweeling of zo), maar nu is het duidelijk :)
 
welkom Marc!
 
Welkom Marc, ik denk dat als ik je naam zie ook telkens een bepaalde associatie heb  :-[

En ik zie dat ik niet de enige ben ;D

Dominique zei:
Ha Marc, welkom hier! Ik dacht " driepoot" en mijn verbeelding nam een vlucht, ( siamese tweeling of zo), maar nu is het duidelijk :)
 
structor zei:
Welkom Marc, ik denk dat als ik je naam zie ook telkens een bepaalde associatie heb  :-[

En ik zie dat ik niet de enige ben ;D

Dominique zei:
Ha Marc, welkom hier! Ik dacht " driepoot" en mijn verbeelding nam een vlucht, ( siamese tweeling of zo), maar nu is het duidelijk :)

Eh eh eh. Welkom thuis vrolijke vriend!
 
Ik zal jullie binnen kort eens een paar plaatjes laten zien van een diy driepoot.
Ik heb een houten plaat tussen mijn drie poot gemaakt waar mijn brander op staat, en al ge experimenteert met een systeem waar een dutch oven aan kan hangen en deze is instelbaar in hoogte en werkt goed en is demonteer baar . is ruim 2 meter hoog en los 1,25 meter lang. ik ga nog op zoek naar een drie hoek bak van ca 60 van hoek naar hoek of word dit ook een diy versie

mvg marc 
 
Van harte welkom Marc en het is heel leuk om met de DO te werken
 
Welkom hier Marc, ik ben erg benieuwd naar je culinaire creaties!! :p
 
welkom Marc!
 
Welkom, ik ben benieuwd naar de foto's.
 
hoi Marc,

Leuk dat je je hebt aangemeld hier, die andere driepoot is zeer zeker in goede handen en ik zal de fot?'s wel posten voor je.
nogmaals bedankt, ben er blij mee
 
Hoi Marc, welkom hier
 
Terug
Bovenaan Onderaan