Frieseteun
Tondelzoeker
- Berichten
- 1
Na jaren gebruik te hebben gemaakt van een standaard bbq twee jaar terug de weber 'omgebouwd' tot plancha bbq. Daar veel plezier aan beleefd, maar wilde toch ook want anders proberen. Daarom van de week een kamado gekocht van Grill Guru, maatje medium. Vandaag (op de warmste dag van het jaar) ga ik hem in gebruik nemen. Ik hoop op dit forum veel leuke berichten over recepten en tips te lezen en ga zelf ook mijn ervaringen met jullie delen.
groetjes en veel BBQ-plezier
groetjes en veel BBQ-plezier