BasBQ
Beef en Steak

Dag allemaal

skrobbert

Tondelzoeker
Berichten
2
Hoi,

Ik ben in het verleden nooit vaak op BBQ forums te vinden geweest, maar ik denk dat dit nu wel zal veranderen. Ik zie ook hier voldoende inspiratie opkomen als het gaat om recepten en mods/accessoires. Ik grill al erg lang en heb verschillende bbq's gehad. Eigenlijk altijd op houtskool, ook al heb ik ooit even een gas bbq in bezit gehad. Met de kinderen nieuwe recepten en soorten stukken vlees uitproberen komt regelmatig voor. De nieuwe ideeën komen tot nu toe met name vanuit Youtube. Low and slow koken is toch wel de favoriet, al heb ik door de jaren heb wel gemerkt dat ik van gemak houd. Ik heb een Flame Boss controller aangeschaft om in de lange uren zoveel mogelijk de constante temperatuur te behouden zonder dat ik er teveel invloed op hoef uit te oefenen.

Ik ben in het bezit van een Weber Master Touch en een Smokey Mountain. We hebben er gelijk allerlei accessoires bij aangeschaft om allerlei soorten gerechten te kunnen maken. Grillen blijft een heerlijke bezigheid waar ik nog lang mee zal doorgaan (ook al zal ik mijn huidige set + meubel nu weg moeten doen en in het nieuwe huis kleiner moeten beginnen, zie hier). Ik ga het forum de komende tijd dus op mijn gemak door om allerlei nieuwe ideeën op te doen.

Robbert
 
Laatst bewerkt:
Welkom hier Robert, succes met de verkoop van de huidige set en veel woonplezier in jullie nieuwe huis!
 
Welkom Robbert!
 
Welkom bij het genootschap

Jammer dat je er afscheid van moet nemen maar ga je wel lekker door met grillen
 
Terug
Bovenaan Onderaan