BasBQ
Beef en Steak

Custom houten handvat

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Ik heb net als Frits ook een handgreepje laten maken door Marty, van walnotenhout met inscriptie. Super service, werd snel geleverd en dat voor rond de 20 ?

pauliewalnuts-2.jpg


pauliewalnuts-1.jpg
 
Ziet er strak uit, Marty doet hier goede zaken ;).
 
Ga hem even met link en al op mijn blog zetten, denk dat dat wel helpt ;)
 
Mooi man!
 
Ik ben ook erg blij met de handvaten die hij voor mij heeft gemaakt :)

IMG_1737.JPG


IMG_1739.JPG


 
Ik vind ze mooi.
Als ik weet wat ik er op wil hebben,dan bestel ik ze ook nog eens.
Maar op dit moment zou ik het niet weten.
 
Pimp my BBQ. Ik vind ze erg mooi en voor 20e ook zeker de moeite waard.
 
Ja, deze wil papa ook wel :8
 
Misschien kun je hem de maten doorgeven voor de kamadojoe, denk dat hij er geen probleem mee heeft om die ook te maken Gerard!
 
Dat ga ik zeker even doen! Maten van het handvat, andere maten trouwens ook, zijn bijna identiek aan de bekende groene eitjes...
 
Via dit forum/site gezien, meteen onder de indruk. 2 walnoten greepjes met inscriptie besteld en 1 uur later al een bevestiging gekregen van Marty Super. 
Zal kijken of ik een foto kan plaatsen als ik ze binnen heb

Mike
 
Marty werkt snel, je hebt het normaal gesproken binnen een week binnen
 
Ook ik verbaas me telkens weer in het verschil in klantvriendelijk/gerichtheid tussen hier en de VS! Ik had een berichtje naar Marty gestuurd met een link naar mijn artikeltje op mijn blog en binnen een uur reageert hij al!
 
Boldeagle zei:
Via dit forum/site gezien, meteen onder de indruk. 2 walnoten greepjes met inscriptie besteld

Mike

Zo snel kan het gaan he? "BUY NOW".... jij hebt dus ook zo'n knop op je scherm. Ik raad je aan, plak er een sticker overheen, je gaat anders
helemaal failliet hier, het een na het ander leuke/handige/onmisbare komt voorbij. Ik spreek uit ervaring....
 
Terug
Bovenaan Onderaan