BasBQ
Beef en Steak

Corderiet Pizzasteen Lidl €9,99

MB2020

Vuurmaker
Berichten
90
Vanaf 15 mei in de aanbieding. Ik weet niet hoe dik die is, maar als je hem boven je platesetter gebruikt lijkt het me dat hij de temperatuur wel aan moet kunnen.

3745B333-C206-4936-AD8F-201418414878.jpeg
 
Voor nog geen tientje kan je je er geen bult aan vallen, ook als hij niet super dik is. Prima aanbieding hoor.
 
Mss wel de moeite waard, op de website staat 1,2 cm dik:

Rechthoekig: 30 x 38 x 1,2 cm
Rond: Ø38 x 1,2 cm
 
Die is prima. Je kan er ook twee op elkaar leggen.
 
Ikke vandaag bij de Lidl zoeken naar die steen. Heel de winkel 2 keer doorgelooen dus dan maar vragen.

“Meneer die actie is pas vanaf 15 mei”

 
Dingen gaan hard, vooral de ronde modellen. Maar ik heb de laatste eruit gevist bij de plaatselijke lidl 😀
 
Ik heb hier ook de laatste ronde gescoord. Hij is iets dunner dan mijn plate setter, maar volgens mij prima kwaliteit. Zeker voor die prijs
9225354C-35ED-4C7F-B1D1-27AFCD42B03E.jpeg


onderste mijn platesetter, bovenop de pizza steen.
 
Mijne pizzasteen is precies nog dunner en bakt perfect. Ik gebruik wel de opstelling met die 4 moeren van M16 die ik tussen de platesetter en steen plaats.
 
Ik had ook de laatste ronde bij onze lidl. Krijg de steen voor vaderdag.
 
Ik gebruik een ijzeren rekje voor de luchtstroom tussen de platesetter en de pizzasteen. Maar met rvs moeten kan het inderdaad ook
 
Dank je wel 'k heb het gelezen en 't is duidelijk maar ik vind wel dat er erg veel nadruk op het woord KAMADO woord gelegt je kan toch op een Weber kogel ook een perfecte pizza bakken? of niet? :unsure:
Dat kan zeker. Echter heeft de kamado een keramische deksel die de hitte opslaat en terug uitstraalt op de pizza. Veel meer dan een stalen barbeque dat doet. Of je het verschil proeft weet ik niet hoor, maar dat is de theorie.
 
Dat kan zeker. Echter heeft de kamado een keramische deksel die de hitte opslaat en terug uitstraalt op de pizza. Veel meer dan een stalen barbeque dat doet. Of je het verschil proeft weet ik niet hoor, maar dat is de theorie.
Da's duidelijk bijna als bij een echte steenoven zoals bij professioneel gebruik werkt prima alleen erg lang opstoken. ;)
 
Dank je wel 'k heb het gelezen en 't is duidelijk maar ik vind wel dat er erg veel nadruk op het woord KAMADO woord gelegt je kan toch op een Weber kogel ook een perfecte pizza bakken? of niet? :unsure:
De schrijver van het artikel heeft wss toevallig een kamado. Dus zeker geen aanstoot aan nemen als je een Weber hebt :ROFLMAO: Dat likt daar evenzeer op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan