BasBQ
Beef en Steak

Combustion thermometer

Jeffreym

Tondelzoeker
Berichten
16
Hallo, iemand ervaring met de combustion thermometer? Zit in een aanschaf maar lees alleen maar meater + of meatstick 4x als top of the bill. Maar kwam nu ook de combustion tegen met 8 sensoren
 
Ik ken de thermometer niet, maar waarom zou je 8 sensoren willen?
 
Schijnt dat deze dan dus bruikbaar is voor ook de dunnere stukken vlees. Hoeft er minder in dan de bv meater. Maar was even benieuwd of er iemand details had.
 
Wat de meater betreft, fantastisch ding, maar als je niet de block met meerdere meaters hebt, is er enkel BleuTooth en dat heeft zijn beperkingen naar bereik toe. En de meater is idd wel wat dikker. Maar dunne stukken vlees grill je, en dan ben je met een zulke toestellen niets, want die sondes kunnen niet zo goed tegen die extreme hitte. Daar gebruikt men beter een Thermapen voor.

Wat het aantal sondes betreft, moet je je niet blind staren op het aantal sondes. Mijn eerste inkbird was met 6 sondes en enkel BT, terwijl de inkbird met 4 sondes ook WIFI had. Maar buiten de roostersonde gebruik ik er op en al nog eentje voor elk type vlees dat er gelijktijdig op ligt. Twee weken terug had ik 2 cote a l'os en 2 entrecotes tegelijk erop liggen. Dus eentje in een cote en eentje in een entrecote. Die 2de ga ik vanuit dat die min of meer gelijk gaart.
 
Meater+ werkt ook met WiFi en een cloud .
Je heb dan alleen een extra telefoon of tablet nodig als tussen post.
 
Terug
Bovenaan Onderaan