Ik kan online weinig reviews vinden van Columbus. Heeft iemand hier er ervaring mee? Eerst zat ik te kijken voor een Guru medium, maar voor iets meer heb ik Columbus Large. Inclusief handige accessoires.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
compleet uitgevoerd qua accessoires: Een degelijk RVS rooster, aspook, kolenmand, verhoger/ platesetter met twee halve stenen, vilten afdichting, regenhoes en praktische zijtafeltjes met houten latjes.Wat belangrijk is bovenal de garantie. Op de dome en de base is dat 20 jaar en de rest twee. Er zijn uitzonderingen maar die zijn niet makkelijk te vinden op de site.
ook moet je kijken of het compleet met platesetter geleverd wordt, of hij gebruiksklaar geleverd wordt en of onderdelen los te koop zijn.
Laat je niet misleiden tot dit soort verkoop praat, de Yakiniku (moest ik naar zoeken, nooit van gehoord) is een vrij nieuwe speler op de Kamado BBQ markt, maar geen A-merk (misschien ooit)U krijgt 20 jaar garantie op het keramieken deksel en ketel (kwaliteit gelijk aan A-merken zoals Kamado Joe en Yakiniku).
compleet uitgevoerd qua accessoires: Een degelijk RVS rooster, aspook, kolenmand, verhoger/ platesetter met twee halve stenen, vilten afdichting, regenhoes en praktische zijtafeltjes met houten latjes.
U krijgt 20 jaar garantie op het keramieken deksel en ketel (kwaliteit gelijk aan A-merken zoals Kamado Joe en Yakiniku).
dat van die kwaliteit betwist ik, maar wel echt compleet geleverd. Losse onderdelen zou nog wel een dingetje kunnen zijn. Waar zou ik aan moeten denken?