Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, je houtskool en sauzen waren vast ook wel bijna op.. altijd goed om de forumsponsor te sponsorenOnze forumsponser verkoopt het ook.... je moet er dan nog wel wat andere spullen kopen ivm de porto
BASBQ Colorozozout Pot 300 gr. - BASBQ BBQ Speciaalzaak
BASBQ Colorozozout pot 300 gr.Nitriet zorgt voor de kleuring van vlees (kleurzout). Daarnaast heeft het een antimicrobiële werking. www.BASBQ.nlbasbq.nl
Kom je wel eens in Eindhoven?Vandaag was ik bij Sligro om o.a. Colorozo zout te kopen.
Uiteraard wordt daar voornamelijk in grotere hoeveelheden verkocht, maar een 20kg verpakking vond ik toch echt teveel van het goede.
Waar kopen jullie Colorozo zout?
Als je die tegen een schappelijke prijs hier op het forum wilt verdelen/verkopen zonder winstoogmerk dan mag dat.Kom je wel eens in Eindhoven?
Want er zijn idioten die wel een grootverpakking hebben aangeschaft...
Het is al compleet afgeschreven. heheheAls je die tegen een schappelijke prijs hier op het forum wilt verdelen/verkopen zonder winstoogmerk dan mag dat.
Ik heb het ook van van Beekum. Daar hebben ze zakken van 1kg.Bij van Beekum of mr wateetons.