Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
noskos zei:Ik gebruik die van Weber, met Weber mot. Na het vullen even paar keer tikken ertegen zodat niet alles stijf op elkaar maar wat losser zit en gaan. Doet het perfect.
Daarvoor had ik een proQ, nog in Engeland besteld omdat er geen dealers hier waren. Was de eerste die op de markt kwam ook een best ding. Alleen is die van Weber makkelijker aan te steken en wat degelijker gebouwd.
Goede keuze, ik heb ?m zelf ook...menno zei:Ik heb de csg van weber gekocht. Van de week gaat de eerste zalm erop. Ben heel benieuwd!
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Dennis, wat goed om te lezen dat deze CSG van Weber je zo goed bevalt. Ik heb die van mij in juni vorig jaar aangeschaft in de Weber Store in Amersfoort, inclusief een zakje rookmot van Weber. De zalm ligt sinds gisteren in de koelkast volgens jouw recept wat pekelen betreft. Vanavond als het voldoende afgekoeld is buiten, wil ik de CSG aansteken en de Weber het werk laten doen vannacht. Kan ik de onderste luchttoevoer op de rookstand zetten, en de afvoer volledig open....net als bij een "normale" Low & Slow rooksessie?Ik gebruik die van Weber, met Weber mot. Na het vullen even paar keer tikken ertegen zodat niet alles stijf op elkaar maar wat losser zit en gaan. Doet het perfect.
Daarvoor had ik een proQ, nog in Engeland besteld omdat er geen dealers hier waren. Was de eerste die op de markt kwam ook een best ding. Alleen is die van Weber makkelijker aan te steken en wat degelijker gebouwd.