BasBQ
Beef en Steak

Chickenwings met Alabama White Sauce. OMG!!!!

Stel dat ik geen mierikswortel wil gebruiken is er dan een alternatief voor de saus?
Beetje mosterd of gember Is ook prima
Zelf eens mosterd gebruikt en Was ook lekker
 
Rick heerlijk.
Als ne van de MV shop ff doorgereden was, had je de chickenwings bij op de Q kunnen garen.....
 
Rick heerlijk.
Als ne van de MV shop ff doorgereden was, had je de chickenwings bij op de Q kunnen garen.....
Haha, das waar ook. We waren in de buurt idd

We hebben in een café daar vlakbij de kwalificatie gekeken. Geen idee wat de stamgasten zeiden tegen elkaar. Onverstaanbaar voor ons 😁
Maar goed, Fries zal ik ook niet verstaan. Ieder zijn dialect (y)
 
Ik maak m eigenlijk altijd hiermee;

  • 100 g mayonaise
  • 50 ml karnemelk
  • 100 g zure room
  • 1 tl gedroogd bieslook
  • 1 tl gedroogde dille
  • 1 tl gedroogde peterselie
  • ½ tl uiengranulaat
  • ½ tl knoflookgranulaat
  • zout en vers gemalen zwarte peper naar smaak
  • sap van ½ citroen

Komt van smokey goodnes af
Deze sla ik even op! Mijn slager verkoopt deze saus kant en klaar maar daar zit tarwebloem in dus kan ik niet eten (coeliakie). Als ik deze ingrediënten zie is de functie van die bloem me niet duidelijk maar dat is met supermarkt producten ook meestal het geval...
 
Deze sla ik even op! Mijn slager verkoopt deze saus kant en klaar maar daar zit tarwebloem in dus kan ik niet eten (coeliakie). Als ik deze ingrediënten zie is de functie van die bloem me niet duidelijk maar dat is met supermarkt producten ook meestal het geval...
Bloem maakt de saus wat lobbig, dikker.
Als je op de website van noskos kijkt (zie link enkele posts hiervoor) zie je dat in zijn recept ook geen bloem zit. Het Is dan ook een wat dunnere saus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan