BasBQ
Beef en Steak

Chefs table: Bbq op Netflix.

De eerste aflevering was top. Hopelijk is de rest net zo leuk.
 
Mjah,daar ben ik het niet helemaal mee eens, ik vind Ralph de Kok ook niet meer om te kijken. Vond ik eerst wel fantastisch kijken, fantastisch gefilmd, fantastisch commentaar, fantastische ingredienten, fantastische beelden met fantastische gerechten.

Maar, tegenwoordig lijkt ie meer een bouwvakker, "gewoon erin flikkeren" "met je klauwen" en te pas en te onpas roept ie fantastisch. Om zichzelf te overtuigen?

Doe mij maar meer in de stijl van Dennis, gewoon rustig gepresenteerd met uitleg waar je ook écht iets aan hebt. Zoals Ralph het eerder deed dus eigenlijk ;-)

Vond overigens alleen de eerste drie afleveringen op Netflix leuk
Ik heb aflevering 4 ook afgezet. Had het over het presenteren en opmaak van de gerechten waar ik de vergelijking mee trok. Ik vind het presenteren van Ralph wel leuk, ben zelf ook beetje lomp 🤣.
 
Als ik dit zo allemaal lees dan denk ik dat de tijd rijp is voor een nederlandsche versie van deze Netflix serie .

Het leuke aan deze serie vind ik dat het over de verschillende manieren van bbqen gaat, de een op een super basic manier en de ander op een sterrenniveau.

Als je filmpjes kijkt van (onze) Noskos dan zijn deze inderdaad anders dan die van Ralph de Kok en ook van Nasq bbq. Gelukkig maar want anders wordt het wel erg saai.

De belangrijkste overeenkomst is de passie en het plezier voor bbq. In de eerste aflevering wordt ook al meteen benoemd dat bbq mensen samen brengt, uiteraard weten we dat allemaal hier, of niet .
Zelf hou ik van de basic bbq, hiermee bedoel ik zonder te veel tierelantijntjes. Aan de andere kant vind ik het ook leuk om dit mooi te presenteren. Eigenlijk een combinatie van zoals je het in de Netflix serie ziet, maar dan op een heel klein percentage van dat niveau .

Goed bezig Netflix, ik kijk al uit naar de volgende serie


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Doe mij maar meer in de stijl van Dennis, gewoon rustig gepresenteerd met uitleg waar je ook écht iets aan hebt.

Helemaal mee eens. Probeer ook eens ATBBQ (All things bbq) op youtube, Amerikaan "Chef Tom" is ook een enthousiasteling die echt van lekkere BBQ houdt. Het zijn wel Amerikaanse eenheden zoals cups, ounces en fahrenheit.. maar dat moet de pret niet drukken. Ik weet zeker dat je abonneert ;)
 
Heb hem op mijn lijstje gezet! Ben benieuwd.

Wat betreft Dennis en Ralph, de insteek van hun video’s is natuurlijk ook anders. Bij Dennis ligt de nadruk op het educatieve, terwijl Ralph zijn video’s meer gericht zijn op het entertainment.
 
Al langer fan van Chefs Table... de eerste aflevering vind ik de beste. Ik heb die meerdere keren gekeken.
Grz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan