BasBQ
Beef en Steak

Cheese steak sandwich

Captain

Sprokkelaar
Berichten
27
Zaterdag middag wat mensen uitgenodigd voor de lunch. Ik had nog 1,7 kg bavette liggen en ik wilde dit eens bereiden voor op brood.

De bavette gevlinderd en op hoge temperatuur bereid. In het vervolg moet ik iets dunnere plakjes gebruiken, dit was moeilijk te verorberen zonder mes en vork ;)

Ik had als topping Parmezaanse of Amerikaanse kaas (Cheddar).

Smakelijk!

chees steak voorbereiding.jpg


cheese steak bbq.jpg


Cheese steak.jpg
 
Laatst bewerkt:
zo, das een lekker broodje. en met 1.7k bavetten heb je waarschijnlijk heeeeel veeel broodjes over 😋
 
He kijk nou extra foto's(y):love: het ziet er echt fantastisch uit.................................je zou de volgende keer ook de bavette in z'n geheel kunnen bereiden en dan daarna het vlees in dunne plakjes snijden, dat eet misschien iets gemakkelijker;)
 
He kijk nou extra foto's(y):love: het ziet er echt fantastisch uit.................................je zou de volgende keer ook de bavette in z'n geheel kunnen bereiden en dan daarna het vlees in dunne plakjes snijden, dat eet misschien iets gemakkelijker;)

Dat klopt, echter wilde ik deze keer een andere bereiding proberen ;)
 
Dit is super lekker. Heb het nu al diverse malen gemaakt. Echt geweldig.
Van jou foto’s loopt het water me in de mond. Wow

Ik doe het zoals Jet aangeeft. De Bavette in zijn geheel klaar maken. En dan in dunne plakjes. De dunne plakjes vervolgens weer in reepjes. De kaassaus maak ik nu van oude kaas. Shit man, nu moet ik philly Chees steaks gaan maken
 
Als dit broodje een vrouw was, was ik er mee getrouwd, lekker zeg

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Ziet er puik uit.
Ga zaterdag bavette roerbakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan