Al een paar keer gemaakt, maar nog nooit gepost met een blik, gezien ik de meerwaarde er niet van in zie wanneer je een chicken sitter hebt. Maar voor een embleempje toch maar eens gedaan
Wegens het gemis van een bierblikje ben ik moeten overgaan op een blikje cola. Deze keer ook eens een extra experiment gedaan om het vel los te maken en open te snijden. Dit om gelijkmatiger het vlees te kunnen rubben. Hierna terug proberen vast te maken met tandenstokers. Dit was geen onverdeeld success. Er was toch een impact op sappigheid omdat het vel door de warmte toch weer los is gekomen waardoor het vlees nloot kwam te liggen. Mss dat ik hier in de toekomst nog wat extra mee ga experimenteren, want het was wel leuk dat het vlees zonder vel lekker gekruid was.
Dat waren de woorden. Hier zijn de beelden:
De oplettende lezer zal wat verschillen merken tussen de laatste 2 foto's. De kippen nuggets van de kindjes hebben niet aan familie uitbreiding gedaan. Ik dacht last minute dat de kindjes mss toch wat meer honger zouden hebben en had er eentje bij op gegooid. Ook heb ik de druipplaat er uit gehaald gezien de restjes er op anders zouden verbranden en nare smaak geven.

Dat waren de woorden. Hier zijn de beelden:
De oplettende lezer zal wat verschillen merken tussen de laatste 2 foto's. De kippen nuggets van de kindjes hebben niet aan familie uitbreiding gedaan. Ik dacht last minute dat de kindjes mss toch wat meer honger zouden hebben en had er eentje bij op gegooid. Ook heb ik de druipplaat er uit gehaald gezien de restjes er op anders zouden verbranden en nare smaak geven.