Ge?nspireerd door de fotowedstrijd deze maand heb ik de koelkast en omgeving maar weer eens goed bekeken. We hadden ivm de kerstdagen verschillende themas aan eten de revue laten passeren en naar gelang de ingredi?nten heb ik hier iets op verzonnen. Ik had ook al mijn eerde gemaakte ?Leftover Empanade? kunnen maken maar ik vond dat ik deze keer met iets nieuws moest komen. Al snel kwam ik dus op de ?Caprese verkeerd? Caprese is normaal een italiaanse salade/voorgerecht maar tbv de BBQ heb ik dit dus anders in elkaar gezet. Dus Basilicum, Kers tomaatjes, en Mozzarella bolletjes bij elkaar gezet :
De kers tomaatjes ?onthoofd? ,uitgehold, met zout besprenkeld, en even op zijn kop laten uitlekken.
Hierna een blaadje Basilicum gebruikt om de bolletjes mozzarella mee in te pakken en dit pakketje in de uitgeholde kers tomaat gedaan. Dan krijg je dus dit:

Hierna nog wat peper en zout erop en wat lekkere olijfolie eroverheen. Dit dan een klein kwartiertje op de Q laten staan:

En dan krijg je dus dit:

Al met al een lekkere bite. De kers tomaatjes behouden hun stevigheid mooi dus heb je een prima warme snack. simpel te maken en lekker.

De kers tomaatjes ?onthoofd? ,uitgehold, met zout besprenkeld, en even op zijn kop laten uitlekken.
Hierna een blaadje Basilicum gebruikt om de bolletjes mozzarella mee in te pakken en dit pakketje in de uitgeholde kers tomaat gedaan. Dan krijg je dus dit:

Hierna nog wat peper en zout erop en wat lekkere olijfolie eroverheen. Dit dan een klein kwartiertje op de Q laten staan:

En dan krijg je dus dit:

Al met al een lekkere bite. De kers tomaatjes behouden hun stevigheid mooi dus heb je een prima warme snack. simpel te maken en lekker.