Beef en Steak

Campingvoer

Jullie zijn van harte welkom! Maar vandaag is wel Amerikan Style dan (zelf lekkers meenemen), ik heb echt niks meer liggen. πŸ˜…. Vanavond ga ik naar huis, woensdag ben ik weer terug t/m maandag 2e Pinksterdag.
Ach jammer, zit met pinksterweekend in Disneyland met de kids πŸ˜†. Maar ga binnenkort snel weer met de sleurhut weg ( meer mijn ding dan Mickey πŸ˜…).

Lunch laatste dagje, gemaakt met restjes πŸ˜…

Cracker met baba ganoush en gegrillde paprika en ui en daarnaast gegrillde tomaat met kaas en kruiden. Jummie πŸ˜‹
Nu is de koelkast leeg.

20250601_121309.jpg

Laatst bewerkt:
Zalig! Wat 'n feest.

Nog een klein weetje dat niet veel Cadac braai bezitters weten is dat je water in de vet opvang bak hoort te doen . Dit helpt tegen het aankoeken van vet in de opvangbak en kan zelf helpen bij het braden om je producten sappig te houden dan wel met deksel . Dit is dan in gebruik met bbq/plancha en grill plaat. πŸ˜‰

Laatst bewerkt:
Nog een klein weetje dat niet veel Cadac braai bezitters weten is dat je water in de vet opvang bak hoort te doen . Dit helpt tegen het aankoeken van vet in de opvangbak en kan zelf helpen bij het braden om je producten sappig te houden dan wel met deksel . Dit is dan in gebruik met bbq/plancha en grill plaat.
Nooit geweten dat dit geen algemene kennis is. Wij doen het standaard .

Verstuurd vanaf mijn SM-S921B met Tapatalk

• Leuk
Waarderingen: Rdj
Nooit geweten dat dit geen algemene kennis is. Wij doen het standaard .

Verstuurd vanaf mijn SM-S921B met Tapatalk
Had toevallig verleden week op het werk er over , 6 collega’s die een hebben en die me aankeken of ik gek was 🀣.en eerlijk gezegd heb ik al meer dan 15 jaar een braai maar weet het ook pas sinds 2 jaarπŸ˜….
Cadac zelf raad vogelzand of schelpjes aan .

IMG_2413.jpeg

Laatst bewerkt:
Grappig dat zoveel collega's het niet weten. Mijn man zei net gelijk: "Dat staat gewoon in de gebruiksaanwijzing". Wij doen het dus al vanaf dat we de Cadac hebben 😁

stookverbod of niet, het gaat er om wat je met je bbq doet en er op legt en dit ziet er heerlijk uit.

Nou zo leer ik ook nog eens wat hoor!
Maar ik heb niet echt moeite met die opvang bak schoon te krijgen.. zal eens proberen met een laagje water, thanks!

• Leuk
Waarderingen: Rdj
Jullie zijn van harte welkom! Maar vandaag is wel Amerikan Style dan (zelf lekkers meenemen), ik heb echt niks meer liggen. . Vanavond ga ik naar huis, woensdag ben ik weer terug t/m maandag 2e Pinksterdag.
In Amerika heet dat juist een Dutch party.

Verstuurd vanaf mijn SM-S906B met Tapatalk

Hoewel ik zelf niets begrijp van het concept kamperen, snap ik de rest van je verhaal dan wel weer erg goed. Fijne vakantie!

En vandaag als lunch biefstuk met champignonsaus.

20250605_135012.jpg

Als avondeten heb ik het voorbeeld van @Timmeeh gevolgd: kipgyros met tzatziki en pitas.

De uitvoering was wat minder πŸ˜…. Voor het eerst in mijn leven zelf pitas (of eigenlijk naan) gemaakt. Ging niet helemaal lekker en zijn naanhoopjes geworden. Moet ik thuis maar vaker oefenen. De gyroskruiden en tzatziki waren prima gelukt.
was toch wel een lekker broodje πŸ˜‹

20250605_191542.jpg

20250605_191921.jpg
20250605_192639.jpg

20250605_193123.jpg

20250605_194004.jpg

Laatst bewerkt:
En vandaag als lunch biefstuk met champignonsaus.

Bekijk bijlage 77032

Als avondeten heb ik het voorbeeld van @Timmeeh gevolgd: kipgyros met tzatziki en pitas.

De uitvoering was wat minder πŸ˜…. Voor het eerst in mijn leven zelf pitas (of eigenlijk naan) gemaakt. Ging niet helemaal lekker en zijn naanhoopjes geworden. Moet ik thuis maar vaker oefenen. De gyroskruiden en tzatziki waren prima gelukt.
was toch wel een lekker broodje πŸ˜‹

Bekijk bijlage 77033
Bekijk bijlage 77034Bekijk bijlage 77035
Bekijk bijlage 77036

Bekijk bijlage 77038
Haha, wat leuk! Goed bezig. En je komt altijd weg met β€˜maar het was wel lekker’ πŸ˜‰πŸ‘πŸ»

Terug
Bovenaan Onderaan