BasBQ
Beef en Steak

Camping bbq

Paddy mijn complimenten, schitterende en zeer smaakvolle foto's :love: van eveneens schitterende producten/gerechten.
Wauw dit is nou wat je noemt serieus bbq-en, gewoon lekker bezig zijn met een WGA 😁

Ik lees iedere keer bij nieuwe aanmeldingen dat men zich hier registreert omdat ze een kamado hebben gekocht en nu echt serieus willen gaan bbq-en 🤔 nou als je een WGA onder controle hebt en daar complete maaltijden op kunt maken dan ben je voor mij een echte serieuze bbq-er (y)
Helemaal mee eens,Jet. Ik heb een WGA en een Weber ‘57. Voordat ik daarmee alles onder de knie heb ( met vooral dank aan inspiratie,tips en uitleg van dit forum) ben ik nog wel een aantal jaren verder. Voor mij blijft het dus voorlopig bij deze 2 giganten.

Verder top fotos en mooie gerechten klaargemaakt op de WGA, Paddy!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jet
Paddy mijn complimenten, schitterende en zeer smaakvolle foto's :love: van eveneens schitterende producten/gerechten.
Wauw dit is nou wat je noemt serieus bbq-en, gewoon lekker bezig zijn met een WGA 😁

Ik lees iedere keer bij nieuwe aanmeldingen dat men zich hier registreert omdat ze een kamado hebben gekocht en nu echt serieus willen gaan bbq-en 🤔 nou als je een WGA onder controle hebt en daar complete maaltijden op kunt maken dan ben je voor mij een echte serieuze bbq-er (y)

@Paddy , geweldig werk. Lekker bezig geweest op de WGA en een oude oliedrum. Past de broekriem nog 😉.
Wat @Jet zegt, gelijk. Controle houden en grillen / barbequen is zo,toch wat uitdagender.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jet
Heb je nog tijd gehad om vakantie te vieren?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Terug
Bovenaan Onderaan