Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SilverFox zei:WGA is een geweldig aparaat, enorm veelzijdig en door zijn vorm makkelijk mee te nemen.![]()
Denny zei:De WGAHeerlijk apparaat, je kunt er alles in kwijt (rooster wel even doormidden slijpen). Ik heb de mijne meestal startklaar staan; snijplan, mes, rookpallets, starter, aanmaakblokjes, houtskool/briketten, handschoen, aansteker.
XJRBear zei:Denny zei:De WGAHeerlijk apparaat, je kunt er alles in kwijt (rooster wel even doormidden slijpen). Ik heb de mijne meestal startklaar staan; snijplan, mes, rookpallets, starter, aanmaakblokjes, houtskool/briketten, handschoen, aansteker.
Waarom slijp je het rooster in twee?n? :-/ :-/
Denny zei:XJRBear zei:Denny zei:De WGAHeerlijk apparaat, je kunt er alles in kwijt (rooster wel even doormidden slijpen). Ik heb de mijne meestal startklaar staan; snijplan, mes, rookpallets, starter, aanmaakblokjes, houtskool/briketten, handschoen, aansteker.
Waarom slijp je het rooster in twee?n? :-/ :-/
Zodat je het rooster dan op de bodem kan leggen (in twee?n dus). Hierdoor kan ik de overige attributen in de WGA meenemen (de starter, kolen etc).
Dit idee, alleen dan met het originele rooster: https://youtu.be/zFwmCgUESt0
Edit: en de redenen hierboven natuurlijk genoemd![]()
JelleH zei:Is het slim om een thermometer in de deksel te zetten zelf? Lijkt me wel handig
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hans zei:JelleH zei:Is het slim om een thermometer in de deksel te zetten zelf? Lijkt me wel handig
Waarom dan? :-/ Anders dan er leuk uit zien?
JelleH zei:Is het slim om een thermometer in de deksel te zetten zelf? Lijkt me wel handig
JelleH zei:Hans zei:JelleH zei:Is het slim om een thermometer in de deksel te zetten zelf? Lijkt me wel handig
Waarom dan? :-/ Anders dan er leuk uit zien?
Om de temp makkelijk te monitoren dacht ik, kan ook met mijn eigen temp metertje natuurlijk maar ik pruts nou eenmaal graag zelf een beetje ;-)