Vandaag eens iets nieuws geprobeerd, een burrito in de skillet. Mijn excuus voor de eerste foto's die zonder flitser genomen zijn, ik had verwacht dat het op dat moment nog licht genoeg was en dat de flitser afbreuk zou doen aan de foto, helaas blijkt dat toch anders te zijn.
Ik ben begonnen met een kleine brikettenstarter op te stoken
Deze briketten uitgestort over de oude briketten die nog in de Q lagen en de Skillet langzaam laten opwarmen terwijl de nieuwe briketten de ouden nog aan het aansteken waren.
Toen de skillet warm was heb ik een pondje rundergehakt in de skillet gegooid en deze rul gebakken
Uitjes erbij en deze even mee laten bakken
en wat kruiden erbij (knoflookpoeder, uienpoeder, chilipoeder, gedroogde oregano, komijn en zout) geroerd. Vervolgens een blikje tomatenpuree en wat water toegevoegd
en dit even laten indikken (plm 5 minuten)
Hier nog wat oude kaas bij, even laten opwarmen en er doorheen geroerd
en 4 kleine tortillas in reepjes gesneden erbij
Dit alles lekker door elkaar geroed
En gegarneerd met wat blokjes tomaat en ringetjes lenteui. Cr?me fra?che zou hier ook nog lekker bij zijn maar dat had ik niet meer in huis.
Al met al een smakelijk gerechtje dat ook nog eens snel te maken is, ben er denk ik een kwartiertje mee bezig geweest.
edit: en dan vergeet je de foto van het eindresultaat toe te voegen ...
Ik ben begonnen met een kleine brikettenstarter op te stoken

Deze briketten uitgestort over de oude briketten die nog in de Q lagen en de Skillet langzaam laten opwarmen terwijl de nieuwe briketten de ouden nog aan het aansteken waren.

Toen de skillet warm was heb ik een pondje rundergehakt in de skillet gegooid en deze rul gebakken

Uitjes erbij en deze even mee laten bakken

en wat kruiden erbij (knoflookpoeder, uienpoeder, chilipoeder, gedroogde oregano, komijn en zout) geroerd. Vervolgens een blikje tomatenpuree en wat water toegevoegd

en dit even laten indikken (plm 5 minuten)

Hier nog wat oude kaas bij, even laten opwarmen en er doorheen geroerd

en 4 kleine tortillas in reepjes gesneden erbij

Dit alles lekker door elkaar geroed

En gegarneerd met wat blokjes tomaat en ringetjes lenteui. Cr?me fra?che zou hier ook nog lekker bij zijn maar dat had ik niet meer in huis.

Al met al een smakelijk gerechtje dat ook nog eens snel te maken is, ben er denk ik een kwartiertje mee bezig geweest.
edit: en dan vergeet je de foto van het eindresultaat toe te voegen ...