BasBQ
Beef en Steak

Burgers BBQuality

 
 
 

smeinkie

Pitmaster
Berichten
615
Vandaag de drie burgers uit het assortiment van BBQuality. Ze verkopen er 3, namelijk de BBQ burger, Black Angus burger en de Wagyu burger.



Op de gril :D



En een foto van een eindproduct



Eindconclusie:

De burger van BBQuality zelf: een heerlijke burger, vol van smaak. Mooi formaat (130 gram). Lekker gekruid. Goede burger prijs/kwaliteit.

De Black Angus Burger: grote burger (185 gram). Ik vond deze wat te veel gekruid. Proefde niet echt het rundvlees, erg zonde.

De Wagyu Burger: wat een super hamburger! Heerlijke rundvlees smaak, alleen wat peper en zout om te kruiden. Heel sappig en zeker de moeite waard!
 
Das een flinke maaltijd geweest dan, drie burgers.
Je moet wat over hebben voor een onderzoekje zullen we maar zeggen dan.
 
Lekker, goed idee. meteen ff paar burgers uit de vriezer halen voor morgen. Bedankt!
 
Leuk verslag!

Wagyu burgers zijn ook mijn favoriet, heb ze een aantal keer van de slager gehad en van Frozen Butcher.
Volgende bestelling bij BBQuality gaan we de wagyu's ook maar eens proberen.
 
Goed plan, heb vandaag ook een bestelling gedaan bij bbquality, en ook deze 3 burgers erbij.
Ben benieuwd! :D
 
dat is geen straf geweest om te testen
 
dromer1967 zei:
RvH6511 zei:
Vraagde, als echte Hollander zou ik ook nog wel willen weten wat de prijzen waren. Quanta costa??

Prijzen kun je toch gewoon op de BBQuality site vinden?

Jazeker, maar als je de prijzen zo wist was dat makkelijk geweest. :D
Ik heb ze inmiddels opgezocht en maar even genoteerd voor de andere forumgenoten:
De wagyu burger is ? 3,75 per stuk. (150 gram) =0,025 /gr
De angus burger is ? 2,00 per stuk (180 gram) =0,0111 /gr
en de BBQ quality burger is ? 1,80 per stuk (120 gr) =0,015 /gr


 
RvH6511 zei:
dromer1967 zei:
RvH6511 zei:
Vraagde, als echte Hollander zou ik ook nog wel willen weten wat de prijzen waren. Quanta costa??

Prijzen kun je toch gewoon op de BBQuality site vinden?

Jazeker, maar als je de prijzen zo wist was dat makkelijk geweest. :D
Ik heb ze inmiddels opgezocht en maar even genoteerd voor de andere forumgenoten:
De wagyu burger is ? 3,75 per stuk. (150 gram) =0,025 /gr
De angus burger is ? 2,00 per stuk (180 gram) =0,0111 /gr
en de BBQ quality burger is ? 1,80 per stuk (120 gr) =0,015 /gr

Nu is het compleet, thanks!
 
Leuk en lekker vergelijk. Zullen ze hier ook wel kunnen waarderen denk ik.
 
Mooie test! Moeten we hier ook maar eens gaan testen ;-)
 
Van het weekeind heb ik de angus burgers gemaakt en gegeten. Wat een lekkere burger is dat zeg. Mals, sappig en met weinig kruiden heerlijk van smaak.
Die ga ik zeker vaker doen.
 
RvH6511 zei:
Van het weekeind heb ik de angus burgers gemaakt en gegeten. Wat een lekkere burger is dat zeg. Mals, sappig en met weinig kruiden heerlijk van smaak.
Die ga ik zeker vaker doen.

Die was bij mij net even te veel gekruid. Zal hem binnenkort weer eens bestellen en opnieuw proberen. Vond hem ook vooral groot :D
 
Zo dat is wat je noemt een Burger! Lekker die lust ik ook wel.
Zo te zien gaan die burgers hier ook een keer in de test tegen de eigen gemaakte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan