Laatst het idee gekregen om nog eens naar ISPC-Sligro te gaan om wat vlees te scoren. Als we niet op restaurant kunnen, moet het restaurant maar naar ons komen 
Verschillende stukken gescoord, waaronder onderstaande wagyu-burgers:
Niet de goedkoopste, maar ik wou het toch eens geprobeerd hebben!
En omdat een tophamburger ook een topbroodje verdient, beginnen bij het begin!
Lekker zelf bolletjes gemaakt, hier net voor het rijzen:
uurtje laten opkomen, en dan op 200 graden de oven in
Na een kwartiertje kregen ze al een mooi kleurtje:
Hierna konden ze rusten onder een handdoek (zorgt ervoor dat ze lekker zacht worden, toptip!).
's avonds dan de kamado aangestoken, en dan konden de grote jongens (hamburgers van 200 gram!) erop. Kamado op +- 250 graden dan
Hier had ik een filmpje van gemaakt bij het flippen, maar dat kan blijkbaar niet op het forum
Nu goed, na 4 minuten, tijd om de burgers te flippen en om het spek en de kaas erbij te leggen. Ook het broodje werd kort even afgegrild
Hierna, tijd voor de assemblage.
Krokant broodje
Sappige burger
Kaas
Spek
Zelfgemaakte mayo
Ketchup
Tomaat
Sla
Dit allemaal samen gaf deze fantastische burger
Heel erg sappig, en een vrij grof gemalen hamburger met een aangename structuur. Het is geen hamburger voor elke dag, maar hij was wel waanzinnig lekker!

Verschillende stukken gescoord, waaronder onderstaande wagyu-burgers:
Niet de goedkoopste, maar ik wou het toch eens geprobeerd hebben!
En omdat een tophamburger ook een topbroodje verdient, beginnen bij het begin!
Lekker zelf bolletjes gemaakt, hier net voor het rijzen:
uurtje laten opkomen, en dan op 200 graden de oven in

Hierna konden ze rusten onder een handdoek (zorgt ervoor dat ze lekker zacht worden, toptip!).
's avonds dan de kamado aangestoken, en dan konden de grote jongens (hamburgers van 200 gram!) erop. Kamado op +- 250 graden dan
Hier had ik een filmpje van gemaakt bij het flippen, maar dat kan blijkbaar niet op het forum

Nu goed, na 4 minuten, tijd om de burgers te flippen en om het spek en de kaas erbij te leggen. Ook het broodje werd kort even afgegrild
Hierna, tijd voor de assemblage.
Krokant broodje
Sappige burger
Kaas
Spek
Zelfgemaakte mayo
Ketchup
Tomaat
Sla
Dit allemaal samen gaf deze fantastische burger
Heel erg sappig, en een vrij grof gemalen hamburger met een aangename structuur. Het is geen hamburger voor elke dag, maar hij was wel waanzinnig lekker!