BasBQ
Beef en Steak

Buitenkeuken voor weber gbs 57

dat is een mooi resultaat geworden.
Een fijne meubeltje maakt het bbq'en nog leuker :)
 
Dank allemaal voor de leuke reacties

@Ferdi ik heb 4 m8 bussen meegestort in het beton en daar zitten nu 4 m8 slotbouten in waar de bbq in hangt.

@Imker ik heb het blad er met bisonkit opgekit.
 
Hoi @Mitchel84

Ik ben hier voor het eerst en wil graag een buitenmeubel maken voor mijn vriend voor vaderdag. ik ben op zich best handig, maar heb zo een groot project nog nooit op mij genomen. Ik heb wel besloten om alles gewoon van hout te maken en geen beton te gaan gieten. Dat is teveel voor mij. Daarentegen maak ik jouw meubel wel na :) Zie het maar als een compliment!
Ik loop wel tegen een aantal dingetjes op en ik hoop dan ook heel erg dat je me zou willen helpen.

ik heb dus wel wat vragen :p
- in het onderste deel van het frame zijn schuine delen in de hoeken geplaatst. Waarom is dat?
- heb jij bij de tussenschotten van de kastjes aan 2 zijdes planken gebruikt? en hoe heb je deze vastgemaakt.
- hoeveel kleiner dan het frame moeten de deurtjes zijn zodat ze niet gaan klemmen.
- hoe plaats je de vloer. heb je die gewoon op die schuine delen in de hoeken gelegd?

alvast bedankt :)

groetjes Denise
 
Super super mooi geworden! Zoiets zoek ik ook. Welk beton soort heb je gebruikt en welke verhoudingen? Verder van welk materiaal is de mal gemaakt?

Nogmaals super vet!
 
Wat een mooi meubel zeg. Ik ben ook erg benieuwd naar welk beton je hebt gebruikt voor het blad.
 
Ziet er bekend uit dat meubel!!
Heel mooi gemaakt.

 
Wow, wat te gek! Wie weet ooit, als we een grotere tuin hebben. Dergelijke projecten zijn altijd heerlijk om naar te kijken en te volgen. Ik hou er van. Ben net nieuw bij de club, dus heb nog wat te gaan! Veel plezier van je buitenkeuken gewenst!
 
Dat is en hele nette buitenkeuken geworden. Ik heb een vraag over het schuren/polijsten van het betonnen blad.
Wat voor diamantpads heb je gebruikt, waar heb je die vandaan en met welke korrels en schuur je nat of droog?
 
Terug
Bovenaan Onderaan