BasBQ
Beef en Steak

Buitenkeuken in aanbouw

 

Daannij

Kooltjesharker
Berichten
134
Eindelijk tijd en zin gemaakt om te beginnen met de buitenkeuken voor de 2 kamado’s.

Het is er eentje van 13 in een dozijn maar ben er erg trots op dat ik dit heb gemaakt. Met name omdat ik 2 jaar geleden nog niet wist hoe je schroevendraaier moest schrijven en nu dit heb neergezet.

Hij is zeker niet perfect en bevat wat schoonheidsfoutjes maar ben er nog steeds blij mee. Laatste dingetjes moeten nog gedaan worden:

- Bovenblad moet nog vastgezet worden
- Deurtje maken voor het middenstuk
- Gaten maken voor de kamado’s

Geheel gebruik gemaakt van Douglas hout. Afmetingen b180xd80xh90cm.

B441C814-BAF5-49B0-A9BA-C2ED16CD6A6B.jpeg

EAB84BA2-1D7C-4A0A-9827-534E2F2B5FC0.jpeg

033455BF-E792-4447-84E3-1C7327458BF5.jpeg

26F30D35-F01A-4BB4-ACA5-AD863923F4F9.jpeg

53AAE319-2B6F-4466-825E-4876AE29A262.jpeg

494C4BE0-6238-4180-8994-67B6C38627BC.jpeg

6A76C843-6539-45D0-B056-A0841C339C10.jpeg
 
Bloed zweet en tranen, maar hij is klaar.

Ik geef toe, niet het meest strakke en een aantal dingen die ik anders had kunnen doen. Maar ik ben er trots op dat me dit in m’n eentje gelukt is! Gaan we vast nog veel plezier van beleven

Mag je jezelf gerust wat schouderklopjes voor geven hoor, ziet er keurig uit maar nog veel belangrijker; daar ga je vele uren heel veel plezier aan beleven ;) 💪
 
Ziet er prima uit. Zelf zie je elk foutje. Daar heb ik bij mijn twee meubels ook last van. Andere kijken er vaak overheen. Ik hoop dat je vloer goed vlak is anders heb je last in plaats van gemak van je wielen.
 
Ziet er super uit mag je trots op zijn

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Mooi gedaan kerel 👍🏻
 
Hele mooie keuken.

Op het eerste zicht heb je wel verloren ruimte onder de kamado’s? Of zie ik dat verkeerd?
 
Bloed zweet en tranen, maar hij is klaar.

Ik geef toe, niet het meest strakke en een aantal dingen die ik anders had kunnen doen. Maar ik ben er trots op dat me dit in m’n eentje gelukt is! Gaan we vast nog veel plezier van beleven

Bekijk bijlage 26081
Nou dit ziet er heel mooi uit hoor! Daar mag je trots op zijn.
 
Hele mooie keuken.

Op het eerste zicht heb je wel verloren ruimte onder de kamado’s? Of zie ik dat verkeerd?
Het is inderdaad een loze ruimte. De echt handige man kan hier een ladeblok of meer vakken van maken. Dit werd voor mij wat te gek en vond het geheel al zwaar genoeg op deze manier. Maar zoals gezegd: je kan inderdaad meer met deze ruimte doen.
 
Het is inderdaad een loze ruimte. De echt handige man kan hier een ladeblok of meer vakken van maken. Dit werd voor mij wat te gek en vond het geheel al zwaar genoeg op deze manier. Maar zoals gezegd: je kan inderdaad meer met deze ruimte doen.
Het is prachtig gedaan. Om trots op te zijn.
 
Dat is een hele mooie keuken geworden, mag je best trots op zijn.
 
Haha, zo'n topic van een jaar oud waar ineens weer een reactie op komt en iedereen gaat gewoon verder met de felicitaties :D
 
Een mooi stukje huisvlijt, hopelijk heb je er lang en veel plezier van.
Als dit de eerste keer is met dit resultaat dan zal je het nog lastig gaan krijgen om jezelf te overtreffen mocht je nog een ander project aangaan 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan