Beef en Steak

Buitenkeuken gemaakt in bijschuurtje

smokeyzwolle

Tondelzoeker
Onder druk van moeder de vrouw deze week gebruikt om de 2 bbq's (wsm47 en mastertouch57) in een buitenkeuken te maken, met daarnaast de tenneker carbon 3 gasbbq. Ik had t ook beloofd en bovendien 2 dagen vrij op de agenda, dus er moest wat gebeuren.
Het is een half afgesloten schuurtje die uitkomt in de garage van 25m2, waar ook afzuiging hangt.

Ik ben geen profi timmerman natuurlijk, dus ik knooi ook maar wat aan. Rekening gehouden met dieptes en hoogtes ben ik aan de gang gegaan.
Onderweg nog wat foto's gemaakt van het proces.
Ik ben nog niet helemaal klaar.
Er komt onder andere nog een deflectorplaat om er voor te zorgen dat het dak niet te veel directe hitte pakt als ik met de mastertouch gecombineerd met de vortex kippenvleugels aan het fikken ben (een favoriet in mijn gezin). Er komt ook nog een rek voor zaken als tangen en borstels. En ook verleg ik nog elektra, wat nu bij de gasBBQ boven de gaspit hangt.
Tot nog toe best content met het resultaat.

1000052421.jpg

1000052422.jpg
1000052423.jpg
1000052424.jpg
1000052436.jpg
1000052549.jpg
1000052548.jpg

Laatst bewerkt:
Best content?!?!?! Ik ben jaloers man! Dit wil je toch, zo’n mancave! Mooi gedaan hoor! 👌🏻👌🏻👌🏻

Ps: nog ruimte voor een klein koelkastje? Dan hoef je alleen nog uit je hok te komen om naar het toilet te gaan! 😂

Terug
Bovenaan Onderaan