BasBQ
Beef en Steak

buitenkeuken en de overkapping

Wow wat een handige vent ben jij. Mooie meubels hoor !!!  En geweldige plek voor het buiten kokkerellen

Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk

 
solexfrank zei:
Ps , deze stalen rand heb ik nog over , je kan hem hittebestendig zwart laten poedercoaten.
Als er iemand interesse in heeft stuur maar een pb.

Ben zelf momenteel ook bezig met een buitenkeuken te maken, zit nog in de plannings fase. Ben er nog niet helemaal over uit hoe ik het precies ga maken. Dit lijkt me een mooie manier om mijn Weber netjes in het blad weg te werken. Zou zelf ook wel voor RVS willen gaan denk ik. Dus heb niet direct interesse in de stalen ring, maar wel interesse in de ontwerp tekening. ;)
 
Heerlijk plek! das genieten!
 
Mooi werk. Ik heb ook interesse in de tekening, wil je ze me ook even doorsturen? Is er iets waarmee ik jou een plezier terug kan doen? Je hebt er tenslotte je tijd ingestoken...
Thanks!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
zoo ff updateje. Het mocht even duren maar ik heb (eindelijk) een betonnen blad gegoten.

In een malletje gieten, het was even puzzelen om het rondje erin te krijgen. Ik draai hem nog om, dus de bovenkant ligt uiteindelijke onder.
EaZfHaT.jpg


Resultaat:
5sE2kko.jpg

d1qVEbQ.jpg


Uiteindelijk aardig tevreden met het resultaat, niet helemaal perfect, maar altijd leuk om te zien dat het zelf gemaakt is  :p . Het blad gecoat zodat deze ook nog wat langer mooi blijft.
 
Wow! Ziet er strak uit hoor! Daar kun je best mee voor de dag komen.
 
Ziet er erg gaaf uit! En dat het niet perfect is, geeft juist dat 'rauwe' effect.

Heb ook nog zitten denken aan ene betonnen blad maar uiteindelijk niet voor gekozen vanwege het werk en het gewicht.
 
b.asv zei:
Ziet er erg gaaf uit! En dat het niet perfect is, geeft juist dat 'rauwe' effect.

Heb ook nog zitten denken aan ene betonnen blad maar uiteindelijk niet voor gekozen vanwege het werk en het gewicht.

Klopt, kost inderdaad (meer dan een) paar uurtjes werk en hij weegt wel een paar kilo  :)
 
Ceriel zei:
Mooi geworden Denny! Inventief deksel-scharnier

Dank je. Ja,  niet de mooiste oplossing maar zeer praktisch.het werkt wel fijn dat je niet steeds een los deksel in de handen hebt.  Tzt maar eens kijken naar een andere/mooiste oplossing.
 

Iwan

Tondelzoeker
Berichten
2
Wil dit draadje even nieuw leven inblazen. wat een prachtig meubel heeft u gemaakt. Ik ga proberen hem na te maken. Ik heb een vraag wat betreft de balken die u heeft gebruikt. Wat is de maat van de balken? Is hier een tekening van beschikbaar of een materiaallijst? Weet u ook wat het wagentje ongeveer weegt? Dit ivm de wielen. Zijn beste knapen trouwens.
Bvd Iwan
 
Terug
Bovenaan Onderaan