Wilde weer eens een stukje buikspek knapperig te maken had een klein stukje
Het zwoerd in een ruit gesneden zout en bakingsoda erop gesmeerd half uurtje laten staan.
Bbq indirect op 110 graden spek erop voor 4 uur of tot 72 graden kern.
Daarna een cheat toegepast aangezien ik de Bbq later nog nodig had de oven op 225 graden de zijkanten en onderkant in de aluminium folie zodat het niet verbrand en dan voor een kwartier erin (dit kan later dus ook op de Bbq )
En toen had ik een heerlijk knapperig buikspek plakje afgesneden peper en thijm erop smullen.
Eindelijk gelukt de rest is voor bij de enchiladas
De enchiladas naar een recept van ah gemaakt
Gehakt met de picadillo rul gebakken wel indoor sorry volgende keer op de Bbq
Daarna de groente erin en op het laatst de passata erbij
Wraps klaar gelegd het gehaktmengsel erop en strak oprollen in een blik gelegd 2 voor 2 voor corina die van corina in aluminiumfolie dan de rest van de passata bij beide erin dan bij corina de cheddar bij mij de jalopeńo in plakjes
De Bbq op indirect 180 graden de schaal voor ongeveer een half uur erop.
Het bleef een beetje aan het blik vast zitten en dat van corina aan het aluminium folie dus die moest ik omdraaien maar verder goed gelukt.
Dan de tomatensalsa tomaten in blokjes saladeui in ringetjes limoen raspen dit bij elkaar en dan wat limoensap ,zout en peper naar smaak erbij
En dit op het bord bij de enchiladas doen en nog een paar plakjes spek erbij

Moet zeggen deze gaan we vaker maken heerlijk

Het zwoerd in een ruit gesneden zout en bakingsoda erop gesmeerd half uurtje laten staan.
Bbq indirect op 110 graden spek erop voor 4 uur of tot 72 graden kern.
Daarna een cheat toegepast aangezien ik de Bbq later nog nodig had de oven op 225 graden de zijkanten en onderkant in de aluminium folie zodat het niet verbrand en dan voor een kwartier erin (dit kan later dus ook op de Bbq )
En toen had ik een heerlijk knapperig buikspek plakje afgesneden peper en thijm erop smullen.
Eindelijk gelukt de rest is voor bij de enchiladas
De enchiladas naar een recept van ah gemaakt

Enchilada’s met gehakt en tomatensalsa recept - Allerhande | Albert Heijn
Zelf Enchilada’s met gehakt en tomatensalsa maken? Met dit recept van Allerhande zet je een feestje op tafel. Bekijk ingrediënten en bereidingswijze!
www.ah.nl
Gehakt met de picadillo rul gebakken wel indoor sorry volgende keer op de Bbq
Daarna de groente erin en op het laatst de passata erbij
Wraps klaar gelegd het gehaktmengsel erop en strak oprollen in een blik gelegd 2 voor 2 voor corina die van corina in aluminiumfolie dan de rest van de passata bij beide erin dan bij corina de cheddar bij mij de jalopeńo in plakjes
De Bbq op indirect 180 graden de schaal voor ongeveer een half uur erop.
Het bleef een beetje aan het blik vast zitten en dat van corina aan het aluminium folie dus die moest ik omdraaien maar verder goed gelukt.
Dan de tomatensalsa tomaten in blokjes saladeui in ringetjes limoen raspen dit bij elkaar en dan wat limoensap ,zout en peper naar smaak erbij
En dit op het bord bij de enchiladas doen en nog een paar plakjes spek erbij

Moet zeggen deze gaan we vaker maken heerlijk