BasBQ
Beef en Steak

Broodjes burger, varkenslap en gevulde groentjes

 
 

Masod-X

Kooltjesharker
Berichten
118
Het plan was bestellen vanavond, maar vrouwlief is sinds kort zwanger en had dus geen zin in biefstuk en/of sushi.

Dan de reverse plancha flip grid van Grill Guru maar eens proberen. Kan er op internet niets over vinden, dus des te leuker om te testen!

Qua eten simpel gehouden, broodjes burger en procureurlapjes en gevulde courgette & champignons.

Groentjes gevuld met tomaat, ui, mozzarella en wat kruiden.
Al met al een prima maaltje.

Die ring viel me alles mee. Het is wat krap maar met het gietijzeren rooster een prima combi wat een verschil maakt gietijzer toch tov een normaal rooster.
Kom m voor 2 tientjes scoren, weet niet of ik er de volle mep voor zou betalen.

IMG20230423175312.jpg
IMG20230423164842.jpg
IMG20230423173627.jpg


Verstuurd vanaf mijn CPH2065 met Tapatalk
 
Grappig accessoire en zeker voor €20!
Maar vooral, mooie hapjes.
 
Erg lekker!

Mooie accessoire, kan me zo voorstellen dat je daar van alles op kunt grillen en bakken.
 
bbq is altijd beter dan bestellen
maar bestellen is weer wel lekker makkelijk

ziet er prima uit
 
Zo te zien heb je je prima vermaakt.
 
Erg lekker!

Mooie accessoire, kan me zo voorstellen dat je daar van alles op kunt grillen en bakken.
Ja valt me alles mee. Dacht dat ie wat smal zou zijn, 7-8cm breed ofzo, maar in de lengte heb je eigenlijk voldoende ruimte.
Enkel jammer dat het middendeel hoger ligt dan de buitenste ring, anders kon je makkelijker schuiven

Verstuurd vanaf mijn CPH2065 met Tapatalk
 
Een lekkere maaltijd zo, ziet er goed uit.

Kan je het hoogteverschil niet opvangen met wat rvs (ringen) o.i.d. ? of kan je deksel dan niet meer dicht, het lijkt me inderdaad gemakkelijker als alles even hoog is.
 
Een lekkere maaltijd zo, ziet er goed uit.

Kan je het hoogteverschil niet opvangen met wat rvs (ringen) o.i.d. ? of kan je deksel dan niet meer dicht, het lijkt me inderdaad gemakkelijker als alles even hoog is.
De uitdaging zit m erin dat het middenstuk op de ring ligt. Een optie zou zijn stukjes uitfrezen zodat ie verzinkt raakt, maar als beunhaas waag ik mij er niet aan. Voorlopig zo maar even proberen
 
Terug
Bovenaan Onderaan