BasBQ
Beef en Steak

Broil king

gipsie

Tondelzoeker
Berichten
15
Ik zit er aan te denken om mijn keramische kamado te vervangen met deze aluminium versie. Ik ben benieuwd of iemand hier deze al heeft of er meer over weet
562e1686425a648bdac6bb4f3b36c43b.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
 
Hallo Gipsie, waarom zou je hem vervangen voor de keramische bbq?
Heb je ook al een adres waar ze te koop zijn?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hallo Gipsie, waarom zou je hem vervangen voor de keramische bbq?
Heb je ook al een adres waar ze te koop zijn?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoi, ik heb wat dingen gelezen over deze (in het algemeen) aluminium kamado bbq's dat je temperatuur makkelijker kan regelen en nog wel wat meer positieve dingen, maar ik weet nooit of het betaalde informatie isdus ik hoopte dat iemand hier meer info/eigen ervaring zou hebben over dit product, het lijkt namelijk het ei van columbus als je er over leest....ze zijn online te koop hier en daar, maar ik heb nog geen winkel gevonden waar ik ze even in het echt kan zien

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
 
Ik ken verschillende BBQ-ers die een Keg hebben. Ik heb er daar wel eens op gekookt en dat gaat prima. Vlot op temperatuur en goed stabiel te houden al is de kans op doorschieten wel wat groter vond ik en duurt het langer om de Q dan weer wat terug te laten lopen in temperatuur. Je moet 'm zeker eens in het echt gaan bekijken en voelen want het is echt apart om te ervaren hoe licht het apparaat is, hoe instabiel dat door werkt als je de deksel opent (hij wordt dan topzwaar en het lijkt of 'ie kantelt). En, een kwestie van smaak dat weet ik, er zit veel kunststof aan dit apparaat, de plankjes en het onderstel etc. Daar moet je wel echt van houden. Ik ken ook iemand die zo'n Keg meeneemt op vakantie achterop zijn pick-up truck en dat is wel tof, hij kan echt tegen een stootje! Even googlen voor een dealer adres, dat moet lukken!
 
Ik ken verschillende BBQ-ers die een Keg hebben. Ik heb er daar wel eens op gekookt en dat gaat prima. Vlot op temperatuur en goed stabiel te houden al is de kans op doorschieten wel wat groter vond ik en duurt het langer om de Q dan weer wat terug te laten lopen in temperatuur. Je moet 'm zeker eens in het echt gaan bekijken en voelen want het is echt apart om te ervaren hoe licht het apparaat is, hoe instabiel dat door werkt als je de deksel opent (hij wordt dan topzwaar en het lijkt of 'ie kantelt). En, een kwestie van smaak dat weet ik, er zit veel kunststof aan dit apparaat, de plankjes en het onderstel etc. Daar moet je wel echt van houden. Ik ken ook iemand die zo'n Keg meeneemt op vakantie achterop zijn pick-up truck en dat is wel tof, hij kan echt tegen een stootje! Even googlen voor een dealer adres, dat moet lukken!
Ok, daar heb ik wat aan weet je toevallig of ze ergens in een winkel te bekijken zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
 
Het zijn mooie barbecues, maar om een keramische bbq hierdoor te vervangen...
Dat zou ik alleen doen als ik de bbq vaak zou vervoeren, anders niet.
 
Vervangen zou ik eigenlijk nooit doen als de keramische nog naar behoren werkt. Maar goed dat is altijd een eigen keuze en afhankelijk van o.a. de ruimte die je hebt. Ik zou op deze kaart kijken en dan wat van die "servicepunten" bellen.


Zag dat Cookers & Grills in Oud-Beijerland en Barbecue paleis cuijk ze in ieder geval op de website hebben. Dus zou even bellen of ze hem ook echt hebben staan. Zelf geen ervaring mee dus kan je helaas niet verder helpen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan