BasBQ
Beef en Steak

Broil King verticale houtskoolroker

Kev

Vuurmaker
Berichten
60
923610-5.jpg


Ben dus op zoek naar een verticale roker en ik kwam deze dus veel tegen, vooral bij onze duitse vrienden.
Alleen is er heel weinig info over te vinden.
De kolenmand vind ik maar "meh".

 
hoi Kevin,

Wat is precies je vraag?

Er is volgens mij een gas variant en 1 op kolen

Waar wil je deze voor gebruiken. welke type gerechten wil je gaan maken?
 
hoi Kevin,

Wat is precies je vraag?

Er is volgens mij een gas variant en 1 op kolen

Waar wil je deze voor gebruiken. welke type gerechten wil je gaan maken?
Ik wil eigenlijk weten of er hier nog mensen zijn die de kolenvariant gebruiken of kennen.
 
geef mij maar een WSM. Staan er tegenwoordig genoeg op Marktplaats.
 
geef mij maar een WSM. Staan er tegenwoordig genoeg op Marktplaats.
Die wordt hier inderdaad de hemel ingeprezen.
Heb er eens 1 zien staan in de intratuin... kan aan het showroom model liggen maar voor zo'n onozele ton met gaten ingeslepen betaal je dus belachelijk veel geld.

Waarmee ik niet zeg dat het niet goed kan werken maar geef m'n geld toch liever uit aan degelijk zwaar materiaal.
 
Tja kwaliteit kost geld, ze zijn onverwoestbaar. Vele mensen hier hebben er fijne ervaringen mee. Maar als jij het niks vindt koop vooral je Broil King.
 
Ik heb mijn WSM nu 14 jaar, heb er 399 euro voor betaald, dat is nog geen 3 tientjes per jaar. En hij kan nog 14 jaar mee. Als ik zo naar die Broil King kijk gaat hij dat niet redden. Het kolenroostertje is al na 1x vervormd.
 
Ik heb mijn WSM nu 14 jaar, heb er 399 euro voor betaald, dat is nog geen 3 tientjes per jaar. En hij kan nog 14 jaar mee. Als ik zo naar die Broil King kijk gaat hij dat niet redden. Het kolenroostertje is al na 1x vervormd.
Dat is ook wat in denk over dat kolenrooster. Met wat aanpassing heb je, denk ik, wel een goede roker.
 

Masterbuild dig. Kolenroker.

Iemand hiermee ervaring?
 

Masterbuild dig. Kolenroker.

Iemand hiermee ervaring?
Geen ervaring.... maar heeft wat mij betreft te veel elektronica / dingen die stuk kunnen gaan.
 
Ik heb mijn WSM nu 14 jaar, heb er 399 euro voor betaald, dat is nog geen 3 tientjes per jaar. En hij kan nog 14 jaar mee. Als ik zo naar die Broil King kijk gaat hij dat niet redden. Het kolenroostertje is al na 1x vervormd.
Heb er onlangs een wsm op de kop getikt (jaar of 10 oud) voor € 170,00. Deze gaat echt nog wel 10 jaar me verwacht ik.
Beetje roest hier en daar maar dat gaat de pret niet drukken
 
Terug
Bovenaan Onderaan