BasBQ
Beef en Steak

Brisket (point)

Gratz met je koetje!
 
Lekker hoor, gefeliciteerd met je stickertje.
 
mooie run hoor, en met papier, prachtig.

gefeliciteerd met je koei  :)
 
Leo zei:
mooie run hoor, en met papier, prachtig.

gefeliciteerd met je koei  :)

dat papier doet het hem hoor, je voelt je gelijk een pro  ;)
ik ga er binnenkort ook nog eens wat short ribs mee inpakken
 
Mooi verslag met een lekker resultaat zo te zien!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Marieken zei:
Leo zei:
mooie run hoor, en met papier, prachtig.

gefeliciteerd met je koei  :)

dat papier doet het hem hoor, je voelt je gelijk een pro  ;)
ik ga er binnenkort ook nog eens wat short ribs mee inpakken


Als ik ribbetjes klaarmaak doe ik dat meestal 3-2-1, in fase 2 (inpakken) giet ik er vaak wat sap bij.
Denk je dat dat met butcherpaper ook gaat lukken?  :-?
Ik heb er n.l. nog niet eerder gebruik van gemaakt dus vraag ik me af of dat gaat lukken.
 
Hans zei:
Marieken zei:
Leo zei:
mooie run hoor, en met papier, prachtig.

gefeliciteerd met je koei  :)

dat papier doet het hem hoor, je voelt je gelijk een pro  ;)
ik ga er binnenkort ook nog eens wat short ribs mee inpakken


Als ik ribbetjes klaarmaak doe ik dat meestal 3-2-1, in fase 2 (inpakken) giet ik er vaak wat sap bij.
Denk je dat dat met butcherpaper ook gaat lukken?  :-?
Ik heb er n.l. nog niet eerder gebruik van gemaakt dus vraag ik me af of dat gaat lukken.

ik bedoelde runderibben, ik weet niet wat er gebeurt bij varkensribben met het butcherpapier, maar ik zou het gewoon proberen. het papier is behoorlijk stevig dus een beetje sap moet wel gaan. anders kun je ze een beetje sprayen met een plantenspuit bijvoorbeeld?

met het butcherpaper duurt het garen dus langer dan met alu folie, maar omdat ribben in nederland vaak te dun zijn voor 3-2-1 is dat misschien geen bezwaar?
 
ik bedoelde runderibben, ik weet niet wat er gebeurt bij varkensribben met het butcherpapier, maar ik zou het gewoon proberen. het papier is behoorlijk stevig dus een beetje sap moet wel gaan. anders kun je ze een beetje sprayen met een plantenspuit bijvoorbeeld?

met het butcherpaper duurt het garen dus langer dan met alu folie, maar omdat ribben in nederland vaak te dun zijn voor 3-2-1 is dat misschien geen bezwaar?


Ga ik binnenkort eens proberen ;) !
 
Mooi verslag en gefeliciteerd met je koe!
 
Mooie run Marieken en mooi verhaal van je man in de hangmat, ik zie hem zo liggen met een grote grijns :)


Sent from my A0001 using Tapatalk

 
TuDo zei:
Mooie run Marieken en mooi verhaal van je man in de hangmat, ik zie hem zo liggen met een grote grijns :)

Sent from my A0001 using Tapatalk

Ja dat vond meneer niks erg ;)
Wanneer ga jij aan de brisket?
 
Marieken zei:
TuDo zei:
Mooie run Marieken en mooi verhaal van je man in de hangmat, ik zie hem zo liggen met een grote grijns :)

Sent from my A0001 using Tapatalk

Ja dat vond meneer niks erg ;)
Wanneer ga jij aan de brisket?
8 oktober gaat mijn eerste brisket op mijn Radler ugly drum smoker. Deze week buikspareribs gemaakt als eerste run op dat ding. Was super leuk om te doen.
e46467414b6122019e941933a4b4e7e9.jpg


b6c7bae06fbf73bc6a1484cb56532a02.jpg


Sent from my A0001 using Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan