BasBQ
Beef en Steak

Brisket. Das niet makkelijk....

De dome thermometer kun je met een steeksleuteltje bijstellen zodat 100 is 100. Bedoel je met schijf onder misschien je luchtschuif? Die kan je wellicht ook een beetje beter modelleren als die niet goed aansluit? Dooft de bbq wel als je dat wil aan het eind van de sessie of brandt daarbij steeds je hele lading kooltjes op? Het meeste harde vet wordt lekker zacht als je zo lang en langzaam gaart... da's nou juist zo lekker!
Ik had al gekeken of ik de thermometer kon stellen, maar helaas, deze was te goedkoop :). Ja ik bedoelde schuif (autocorrect)
 
Gefeliciteerd met je Koei 🥳 ik vind het er heerlijk uitzien en had graag mee willen genieten, ik zou iedere week wel brisket willen eten😍
 
Ik ben 16 juni jarig, nog twee weken wachten:)
Het wordt deze denk ik:

bij Vuur & Rook nu € 80,00[/QUOTE]
 
Ik ben 16 juni jarig, nog twee weken wachten:)
Het wordt deze denk ik:

bij Vuur & Rook nu € 80,00
[/QUOTE]
Ik heb die ook, kijk alleen of je Wi-Fi ver genoeg reikt. Ik had achterin de tuin waar de bbq staat slecht bereik, waardoor ik continu meldingen kreeg dat de verbinding wegviel. Inmiddels heb ik binnenshuis internet en Wi-Fi veranderd/verbeterd en heb ik zelfs bij de buren 2 huizen verder goede Wi-Fi. Verder ben ik tevreden over de grill eye pro.
 
Ik heb die ook, kijk alleen of je Wi-Fi ver genoeg reikt. Ik had achterin de tuin waar de bbq staat slecht bereik, waardoor ik continu meldingen kreeg dat de verbinding wegviel. Inmiddels heb ik binnenshuis internet en Wi-Fi veranderd/verbeterd en heb ik zelfs bij de buren 2 huizen verder goede Wi-Fi. Verder ben ik tevreden over de grill eye pro.
[/QUOTE]
Wat een slecht product inderdaad. Er is continue een wifi signaal, maar de verbinding valt steeds weg.
Als ik de doeltemperatuur aanpas, wordt dit niet goed doorgegeven aan het apparaatje.
Opeens is er geen verbinding met de cloud meer, vervolgens start ik opnieuw op en heb ik wel weer verbinding, maar daardoor is de grafiek niet meer ok, want die maakt sprongen. Dit is echt een van de slechtste producten die ik ook heb gekocht.... Deze gaat vandaag nog terug
 
Mooi gedaan. Deze staat bij mij ook nog op de lijst om te maken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan