Van Lieverlee
Vuurmaker
Vanavond even een start met mijn idee voor een briketten starter die in de weber go anywhere zou moeten passen. Ik vind de originele van weber nogal vrij prijzig voor als je ziet wat je er voor krijgt maar gelukkig houden we van knutselen. Ben alleen vergeten onderweg foto’s te maken maar met een beetje creativiteit is dit goed te doen.
Als basis heb ik een oude beschuitblik gebruikt. Met onderin een roostertje en gaten voor de luchttoevoer, het deksel gebruik ik als hitteschild bij het handvat dat ik er nog op moet maken. De bodem kon ik heel simpel met een blikopener netjes eruit halen.
De eerste test ging goed zoals je kunt zien en de verf is er al bijna helemaal mooi afgebrand
Als basis heb ik een oude beschuitblik gebruikt. Met onderin een roostertje en gaten voor de luchttoevoer, het deksel gebruik ik als hitteschild bij het handvat dat ik er nog op moet maken. De bodem kon ik heel simpel met een blikopener netjes eruit halen.
De eerste test ging goed zoals je kunt zien en de verf is er al bijna helemaal mooi afgebrand