BasBQ
Beef en Steak

Bouw CAC

 
 

Swokey

Kooltjesharker
Berichten
174
 
Volg je ook ff, heb mijn spullen ook in bestelling staan, weet alleen niet hoe ik het een en ander met elkaar moet verbinden.
maar ga er vast uit komen.
 
@pizzapunt, met het schema aan het begin va Swokey's bericht moet dat vast lukken!
 
Schema ziet er idd veelbelovend uit. Vandaag naar postkantoor gegaan om mijn pakketje op te halen, de ventilator had ik vorige week al binnen wachten was op de rex-c700 die kon ik dus vandaag ophalen. Thuis snel uitgepakt................... X( X( X( X( X( X( hebben ze een digitale thermometer verzonden ipv de rex-c700.     

Balen nu vermoedelijk weer aantal weekjes wachten op hopelijk het goede pakketje.

 
Is dat ventilatortje niet heel erg aan de kleine kant???
 
ReneR zei:
Is dat ventilatortje niet heel erg aan de kleine kant???

We zullen het gaan zien, maar er zijn er al meer die deze hebben gebruikt. Moet normaal voor de lage temp altijd alles flink dichtzetten, dus verwacht voldoende luchtstroom te kunnen maken.
 
pizzapunt zei:
Schema ziet er idd veelbelovend uit. Vandaag naar postkantoor gegaan om mijn pakketje op te halen, de ventilator had ik vorige week al binnen wachten was op de rex-c700 die kon ik dus vandaag ophalen. Thuis snel uitgepakt................... X( X( X( X( X( X( hebben ze een digitale thermometer verzonden ipv de rex-c700.     

Balen nu vermoedelijk weer aantal weekjes wachten op hopelijk het goede pakketje.

Dat is balen zeg, hoop niet dat ik ook zoiets krijg. Vandaag mijn eerste pakket uit China gekregen, gewoon wat ik had besteld, meteen even geklust:

CAC_04.jpeg
   
CAC_05.jpeg
 
Je gaat toch geen 230V op dat connectortje zetten he? :-O
 
STOP STOP STOP!!!!

Geen 230V op die connector zoals Nosmo aangeeft!!!!!

Geen idee wat je aan het solderen bent, maar die connectors zijn voor het 12 volt circuit of voor de koppeling van het thermokoppel naar de Rex, maar dus nooit voor de 230V.

Als je hulp nodig hebt, even bericht sturen!!

Gr. Erwin
 
Ook ik volg je
heb al het een en ander besteld en binnen gekregen uit China
bv de rex-c700 met thermokoppel
 
bubble2206 zei:
Ook ik volg je
heb al het een en ander besteld en binnen gekregen uit China
bv de rex-c700 met thermokoppel

ik heb inmiddels bijna alles binnen uit China, alleen nog niet de rex-c700. De thermokoppel en fan zijn al voorzien van de connectors. Ook een start gemaakt met de behuizing van de fan

CAC_06.JPG

CAC_07.JPG
 
Mooi. Mooie oplossing ook met dat aluminium plaatje.



Ik wacht ook met smart op mijn rex-c700 Had zoals ik vertelde verkeerde artikel gekregen, na heel wat gemail heen en weer is hij van de week opnieuw de boot opgegaan. Hoplijk nu wel het juiste artikel.

 
Ik heb zojuist een Rex c100 een fan en connectors gekocht. Nu nog in NL ergens een 220v > 12v omvormertje regelen zodat ik het intern kan regelen :)

Hij wordt wel iets minder mooi dan die van jou vrees ik :p
 
Het is nog wachten op de rex (moet voor 16 augustus komen), maar rustig gaan we verder. De nieuwe 220v connecters zijn wel al binnen en gemonteerd. Daarnaast ook een teakenknop erop gezet, zodat hij makkelijk open en dicht kan. (ook al hoeft dat hopelijk niet vaak)

CAC_08.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan