BasBQ
Beef en Steak

Boretti Borilo?

FvdB zei:
Ben op zoek naar een nieuwe (kolen) bbq. Budget ligt rond de ?350, en heb Minogue laten vallen op de Boretti Borilo. Iemand hier ervaring mee of nog andere opties?

Ceriel +1, die Boretti's staan leuk, maar dat is het ook.

Wil je je ook even voorstellen trouwens, al is je muziek- of vrouwensmaak wel duidelijk  :D
 
Ja man klote autocorrect... Moest staan; mijn oog...
Had me al wel voorgesteld vanochtend ;)

Maar ben Ossenaar die graag een stapje hoger wil gaan zetten op de bbq ladder. Was al enthousiast maar bij paar workshops lekkerste dingen geproefd en dat wil ik ook gaan maken.
 
Als je een rekening bij ING heb, en je spaart rente punten dan heb je voor een zacht prijsje een one touch premium 57. Hou je nog flink geld over voor accessoires
 
Geen ING helaas.
Wel bedankt voor de tip dat Boretti leuker oogt dan bakt.
Heb de mastertouch nu maar bovenaan het lijstje voor mijn verjaardag gezet.
Nog anderen die ik mee zou moeten nemen in de vergelijking?
 
Een kennis die ING heeft en niets met zijn punten doet?
 
Die Boretti Barilo is volgens mij een grill met deksel en geen BBQ. Low en slow gaat volgens mij niet op dat ding. Voor 350 euro kan je een hele leuke Weber MET accessoires kopen.
 
AF1QipOUp8aRtmAQkkz9O9K6tFCynn540r__sjf-Z5lh


Yes! Mijn nieuwe Weber is binnen. Nu eens kijken wanneer ik mijn eerste voedselfoto's kan laten zien. Zin in!
Hopelijk werkt de bijgevoegde foto....
 
FvdB zei:
AF1QipOUp8aRtmAQkkz9O9K6tFCynn540r__sjf-Z5lh


Yes! Mijn nieuwe Weber is binnen. Nu eens kijken wanneer ik mijn eerste voedselfoto's kan laten zien. Zin in!
Hopelijk werkt de bijgevoegde foto....

eehh nee, geen foto
 
KE_uGNBvKjfS15cJ5X1QzGWUwJ-ARTqWNLq2_ZLN4X6DofGPJlOMNMpMvegLx5A5lfFr1zRgnqVZ=w1378-h775-no


He picasa werkt toch ;)

Gewoon op de foto gaan staan in Picasa en dan op de rechter muisknop drukken, kopieer adres van afbeelding en dat moet je dan tussen img tags plaatsen en het zou moeten werken. ziet er zo uit bij deze foto

Code:
[IMG]https://lh3.googleusercontent.com/KE_uGNBvKjfS15cJ5X1QzGWUwJ-ARTqWNLq2_ZLN4X6DofGPJlOMNMpMvegLx5A5lfFr1zRgnqVZ=w1378-h775-no[/IMG]
 
Foto is alleen een beetje groooooooot, maar werkt wel ;-) Gefeliciteerd met je aankoop!
 
Ik heb bij de Cranentroep een offset gekocht bijna 10 jaar geleden. Kostte toen in de aanbieding 179 pleuries voor de grote maat. De kleinere is iets goedkoper geloof ik. Ook andere aanbieders verkopen hem, zitten meestal tussen de 180 en 250 qua prijs. Ik ben er zelf dik tevreden mee.

Moet er wel eerlijk bij vermelden dat ik al wel door de vuurton heen gestookt ben, heb hem uitvoerig gebruikt. Ook als vuurkorf. Dus is nogal eens heet gestookt. Heb dit weer mooi gemaakt met behulp van een gekregen opiedrum van 60 ltr.

Het is ook maar net wat je wilt. Ik kook regelmatig ook voor wat grotere gezelschappen, en vond een grote Q wel erg prettig. Daarbij ben ik zelf liefhebber van grillen op hout, waar ze ook uitermate geschikt voor zijn.

d17f4d3127a236da3ea8c3287f1a107a.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan