BasBQ
Beef en Steak

Bonfire accessoireset ervaringen? (pizzasteen, sear plaat en bakplaat)

T

TimD

Gast
Goedemiddag,

ik aan het zoeken voor wat accessoires voor de Weber Mastertouch GBS. Hoofdzakelijk de pizzasteen en sear plate vind ik interessant maarre... ook ?rg duur. Toevallig was ik even bij de Sligro aan het kijken voor statafels, en daar kwam ik het volgende tegen: http://www.sligro.nl/aanbiedingen/bbq-set-1.htm

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik neem niet aan dat het GBS 'gat' gepatenteerd is, dus is het misschien dezelfde afmeting?
 
De meeste onderdelen van het GBS vallen maar gedeeltelijk in het gat (op de sear grate na). Gat is meer voor de stabiliteit.
Bovenstaande producten kun je in theorie ook op je normale rooster leggen. Daarentegen vind ik 50 euro noet schokkend goedkoop ofzo (is dit wel incl. Btw?)
 
Ik weet niet hoe de kwaliteit is, dus kan niet inschatten of ?50 duur of juist niet is voor 3 accessoires. Vandaar mijn vraag op dit forum  :)
 
Ah, verkeerd gelezen. Het is 50 euro voor de complete set ipv voor ieder onderdeel. Doh!
Hmmm das een leuke prijs op zich. Kwaliteit geen idee
 
Dat kan de beste gebeuren 😄 deze week maar eens een kijkje gaan nemen met de meetlat erbij
 
Ik ben we benieuwd of het gaat passen, laat maar weten als je geweest bent :)
 
Ik heb het setje gisteren gekocht. De platen zijn even groot als de opening in het GBS-systeem (30cm), maar er zitten geen haken aan. Bij het Bonfire systeem zitten de haken aan het rooster dat blijft liggen. bij GBS zitten de haken aan het accessoire. De platen vallen er dus min of mee doorheen. Toch gekocht, ik laat het middelste rooster liggen en leg ze dan daarop. Ze zijn zwaar genoeg om (hopelijk) niet veel te schuiven. Kwaliteit lijkt op het eerste oog in orde te zijn.
 
Bedankt voor je update ! B-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan