Ik had al een tijdje een mooie portie varkenswangen in de vriezer liggen. Na het lezen van diverse topic?s moesten deze er aan geloven. Ik had zin in wat pittigs. Daarom voor Toko-Lien Bali gekozen. Dat ging lekker samen met rijst en boontjes. Boontjes uit de stoomoven. (Zo blij dat de keuken af is). De wangetjes lekker low en slow in de rook van kersenhout. Daarna in de DO met de Kruidenpasta.
Hierbij de foto?s.
Beetje Rub op de wangetjes.
Daarna op de Q. Met subtiele rook bij 105gr
Na ongeveer 4u hadden wangen een mooie kleur. De kruiden zaten mooi vast. Tijd om de convEGGtor er uit te halen en de DO in de Q.
Zodra de pan opgewarmd was gingen de wangen samen met de kruiden pasta de DO in. Paar kopjes water en een uitje erbij.
Even een klein stukje proeven. Iets met de pitmaster oid
Na een uurtje of 3 in de DO waren ze klaar. Ik had de BBQ helemaal geknepen. En de dome is niet boven de 130gr uitgekomen. De wangetjes waren nu botermals. Tijd om eea van de Q te halen en op een bordje te leggen
OMG. Dit is super lekker. Heerlijke combi. Het pittige van de Bali kruiden. En de beetgare boontjes uit de stoomoven. Dat gaan we vaker maken. Varkenswangen is op de lijst met m?n favorieten gekomen.
Groeten Bram.
Hierbij de foto?s.
Beetje Rub op de wangetjes.

Daarna op de Q. Met subtiele rook bij 105gr

Na ongeveer 4u hadden wangen een mooie kleur. De kruiden zaten mooi vast. Tijd om de convEGGtor er uit te halen en de DO in de Q.

Zodra de pan opgewarmd was gingen de wangen samen met de kruiden pasta de DO in. Paar kopjes water en een uitje erbij.

Even een klein stukje proeven. Iets met de pitmaster oid

Na een uurtje of 3 in de DO waren ze klaar. Ik had de BBQ helemaal geknepen. En de dome is niet boven de 130gr uitgekomen. De wangetjes waren nu botermals. Tijd om eea van de Q te halen en op een bordje te leggen

OMG. Dit is super lekker. Heerlijke combi. Het pittige van de Bali kruiden. En de beetgare boontjes uit de stoomoven. Dat gaan we vaker maken. Varkenswangen is op de lijst met m?n favorieten gekomen.
Groeten Bram.