BasBQ
Beef en Steak

Bobby Flay zalm op cederhout

 
 

Bas Post

Vuurmaker
Berichten
74
Zalm op een cerderhouten plankje had ik al eens vaker gemaakt, maar nog nooit op de Bobby Flay methode. Al wel veel over gehoord dat dit ‘het’ recept is voor de lekkerste zalm.
Nou niets is minder waar, we hebben genoten! Deze komt bij ons op de lijst met favorieten te staan

c552e73f0baf13c7689d7ecfab8e8f30.jpg

df364c02913c6fe7fb3a6dd724eb19c3.jpg

abae2bb6d508994f38f51a6a84931c57.jpg

362c4098ee5a00b76c4876758b0e0f5b.jpg
 
mooie stukjes zalm heb je daar zeg. heerlijk
mooie bbq ook (y)
 
mooie stukjes zalm heb je daar zeg. heerlijk
mooie bbq ook (y)

Ja waren idd mooie stukjes. Niet te dik en mooi gelijkmatig. Haha ben er zelf ook nog steeds heel blij mee.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er super lekker uit, deze methode staat ook nog op mijn to q lijstje 😀
 
Goed spul hè. Zo lekker. Water loopt me in de mond.
 
Ziet er mooi uit, wij vinden de BBQ Pitboys Zalm de allerlekkerste maar smaken verschillen.
Het recept staat hier op het forum wij hebben een kleine aanpassing gedaan.
Wel de moeite waard om een vergelijking te maken ;)
 
Ziet er mooi uit, wij vinden de BBQ Pitboys Zalm de allerlekkerste maar smaken verschillen.
Het recept staat hier op het forum wij hebben een kleine aanpassing gedaan.
Wel de moeite waard om een vergelijking te maken ;)

Als je van vis houd is er zoveel lekkers te koop, wij dachten ook dat we het lekkerste stukje zalm wel geproefd hadden maar toen we enige tijd terug in Noorwegen op vakantie waren (busreis) sleepte de gids (ook een halve Noor) ons mee naar een klein restaurant in ik meen dat het in Alesund was daar kregen we een zalm schotel geserveerd zo zalig hebben we een zalm noooit meer geproefd.
En wat we ook proberen, ( en we roken best nog wel eens een moot zalm maar dat krijgen we niet voor elkaar :cry: )
 
Als je van vis houd is er zoveel lekkers te koop, wij dachten ook dat we het lekkerste stukje zalm wel geproefd hadden maar toen we enige tijd terug in Noorwegen op vakantie waren (busreis) sleepte de gids (ook een halve Noor) ons mee naar een klein restaurant in ik meen dat het in Alesund was daar kregen we een zalm schotel geserveerd zo zalig hebben we een zalm noooit meer geproefd.
En wat we ook proberen, ( en we roken best nog wel eens een moot zalm maar dat krijgen we niet voor elkaar :cry: )

Ach Hans dat is hetzelfde dat je op vakantie de lekkerste wijn hebt gedronken die je ooit kon drinken, eenmaal thuisgekomen en een meegenomen fles opent en opdrinkt smaakt hij toch anders dan daar op vakantie. ;) ;)

Enige verschil, de BBQ pitboys zalm kennen wij alweer 10 jaar en nog geen lekkerdere gevonden voor de BBQ
 
Als je van vis houd is er zoveel lekkers te koop, wij dachten ook dat we het lekkerste stukje zalm wel geproefd hadden maar toen we enige tijd terug in Noorwegen op vakantie waren (busreis) sleepte de gids (ook een halve Noor) ons mee naar een klein restaurant in ik meen dat het in Alesund was daar kregen we een zalm schotel geserveerd zo zalig hebben we een zalm noooit meer geproefd.
En wat we ook proberen, ( en we roken best nog wel eens een moot zalm maar dat krijgen we niet voor elkaar :cry: )
Ah ja, Noorwegen. Sluit ik me bij aan Hans. Wat een prachtig land ook.

Moet je eens naar Italië gaan, thuiskomen en iets proberen "na te maken"
Wat valt dat tegen. Geen idee hoe de Italianen het doen.
Ik denk de fantastische ingrediënten en de passie die ze daar in het eten stoppen.
 
Verdomme, wat doe je me aan :ROFLMAO:

Ik ga me voornemen om hier nog maar 1 x per week te lezen en maximum 5 topics.
Hier komt zoveel lekkers tevoorschijn dat ik niet meer weet wat ik de volgende keer moet maken.
 
Da's het grote "nadeel" van lid zijn van zo'n lekker forum. :giggle: :p:giggle:
 
Ach Hans dat is hetzelfde dat je op vakantie de lekkerste wijn hebt gedronken die je ooit kon drinken, eenmaal thuisgekomen en een meegenomen fles opent en opdrinkt smaakt hij toch anders dan daar op vakantie. ;) ;)

Enige verschil, de BBQ pitboys zalm kennen wij alweer 10 jaar en nog geen lekkerdere gevonden voor de BBQ

Da's ook weer waar Ewald je mist die hap lucht en de stemming van je vakantie plek. 🤔
Toch maar weer verder met de BBQ pitboys dan.;)
 
Ziet er goed uit. Kun je wat meer vertellen over de Bobby Flay methode?

NosKos heeft daar een heel mooi filmpje van op YouTube staan waarin dat wordt uitgelegd en hij laat zien hoe je het moet bereiden.
 
Ziet er mooi uit, wij vinden de BBQ Pitboys Zalm de allerlekkerste maar smaken verschillen.
Het recept staat hier op het forum wij hebben een kleine aanpassing gedaan.
Wel de moeite waard om een vergelijking te maken ;)

Bedankt voor de tip! Die zetten we ook op het lijstje van gerechten die we nog een keer gaan maken.
 
Verdomme, wat doe je me aan :ROFLMAO:

Ik ga me voornemen om hier nog maar 1 x per week te lezen en maximum 5 topics.
Hier komt zoveel lekkers tevoorschijn dat ik niet meer weet wat ik de volgende keer moet maken.

Ja echt hè, genoeg inspiratie hier op het forum. Mijn lijstje wordt alleen maar langer in plaats van korter als ik hier weer ben geweest .
 
Terug
Bovenaan Onderaan