Na het zien van de Blauwe ballen van @Frits, deze ook gemaakt met een eigen draai.
Eerst dacht ik dat ik misschien over de top zou gaan met de ingredienten maar nadat ik het gerecht Oseh - Oseh uit het Groot Indonesisch Kookboek
van Beb Vuijk zag dacht ik, ach het valt reuze mee, het kan nog meer.
Ik had 500 gram HoH gehakt liggen, alles volgens Frits zijn recept gedaan maar wat ingredienten aan toegevoegd voor de Boemboe
Extra toegevoegd:
blokje trassie 1cmx1cm
2 tl. Ketoembar
1 tl. Djahe
2 tl. Laos
1 tl. Sereh
½ tl. djinten
De Boemboe gefruit en af laten koelen en gemengd met het gehakt, hiervan balletjes gedraaid van ongeveer 40 gram per stuk en door de Panko gerold (panko eerst geroosterd)
Homemade Pindasaus erbij, heerlijk.
Mijn meisje vond ze zonder pindasaus het lekkerst, Pindasaus hebben ze niet nodig zei ze, deze zijn zo al heerlijk.
Dank voor de inspiratie Frits.
Eerst dacht ik dat ik misschien over de top zou gaan met de ingredienten maar nadat ik het gerecht Oseh - Oseh uit het Groot Indonesisch Kookboek
van Beb Vuijk zag dacht ik, ach het valt reuze mee, het kan nog meer.
Ik had 500 gram HoH gehakt liggen, alles volgens Frits zijn recept gedaan maar wat ingredienten aan toegevoegd voor de Boemboe
Extra toegevoegd:
blokje trassie 1cmx1cm
2 tl. Ketoembar
1 tl. Djahe
2 tl. Laos
1 tl. Sereh
½ tl. djinten
De Boemboe gefruit en af laten koelen en gemengd met het gehakt, hiervan balletjes gedraaid van ongeveer 40 gram per stuk en door de Panko gerold (panko eerst geroosterd)
Homemade Pindasaus erbij, heerlijk.
Mijn meisje vond ze zonder pindasaus het lekkerst, Pindasaus hebben ze niet nodig zei ze, deze zijn zo al heerlijk.
Dank voor de inspiratie Frits.
Laatst bewerkt: