BasBQ
Beef en Steak

Black Friday aanbiedingen

stijntje113

Kooltjesharker
Berichten
139
Misschien heb ik het gemist maar is het een goed idee om alle black friday aanbiedingen ergens te verzamelen?

Ik zelf ben voornamelijk op zoek naar een goed houtskool aanbieding maar hopelijk ook wat lekker vlees.
Hopelijkt komt de Sligro met een goede aanbieding, ik meen dat ze die vorig jaar hadden.
 
 
Bbq experience centre geeft 15% korting op alles, als je kortingcode black2022 invoert.
 

En hoge korting op een aantal modellen van kamado joe en monolith
 
Zelf hoop ik op een mooie aanbieding van de horl 2. Mocht ik deze tegenkomen dan zal ik dat hier delen.
 
Bbq experience centre geeft 15% korting op alles, als je kortingcode black2022 invoert.
Ik lees: 'Profiteer dit jaar van 15% korting op (bijna) alle BBQ’s, accessoires en smaakmakers met kortingscode: black2022. Online en in de winkel!'

Zal het zaterdag wel horen hoe het zit.
 

Ken het bedrijf niet, maar 672 voor een kJ classic 1 is wel een aanbieding.
 

Ken het bedrijf niet, maar 672 voor een kJ classic 1 is wel een aanbieding.

Ik heb vroeger wel al eens iets daar besteld en is betrouwbare winkel. Idd een koopje.
 

En hoge korting op een aantal modellen van kamado joe en monolith
Ik zag de actie ook net voorbij komen. Dit jaar heb Ik gebruikt om me in te lezen in het fenomeen Kamado en hoe hier mee om te gaan. Welk merk en most bang for the buck.
Wachten op een Black Friday aanbieding heeft me geen windeieren gelegd. Heb zojuist de Monolith Classic Pro 2.0 + accessoires deal besteld.
 
Ik zag de actie ook net voorbij komen. Dit jaar heb Ik gebruikt om me in te lezen in het fenomeen Kamado en hoe hier mee om te gaan. Welk merk en most bang for the buck.
Wachten op een Black Friday aanbieding heeft me geen windeieren gelegd. Heb zojuist de Monolith Classic Pro 2.0 + accessoires deal besteld.
Dat is een goeie deal!
 
709 euro korting op een KJ3, dat zegt wel iets over de marges. Ik zou me flink genaaid voelen als ik recent het volle pond betaald had.
 
709 euro korting op een KJ3, dat zegt wel iets over de marges. Ik zou me flink genaaid voelen als ik recent het volle pond betaald had.

Dat is bij veel zaken zo. Snap ook niet hoe ze aan zulke kortingen komen. Maar ik weet nu wel dat wanneer ik een nieuwe koop, ik zeker wacht tot Black Friday :ROFLMAO: Mijn dealer van KJ is wel niet mee in die dingen, maar dit zijn kortingen waar ik toch niet van kan weg kijken.

Ik heb al kriebels in mijn buik als ik morgen naar BBQ Experience ga. Gelukkig is het voor een vriend die me mee vroeg, maar ken mezelf :geek:
 
709 euro korting op een KJ3, dat zegt wel iets over de marges. Ik zou me flink genaaid voelen als ik recent het volle pond betaald had.
Klopt. Vóór black friday vroegen ze echter 2399 waar hij elders voor 1899 te verkrijgen was. Denk dat deze actie serieus goed is, maar dat je het kortingspercentage met een korreltje zout moet nemen.
 
Ik overweeg een Bastard Compact op te pikken voor 249 euro. Ik speel al een tijdje met het idee om een kleine bbq te kopen voor kleine bereidingen of om bijv hot en fast iets te grillen naast een low en slow bereiding.

Heb ik het nodig? Nee. Vind ik het leuk? Ja.

Gaat ie er komen? Ik weet het nog niet

Edit, hier de link;

 
Terug
Bovenaan Onderaan