BasBQ
Beef en Steak

Black basterd large compleet vervoeren.

patrick1976

Vuurmaker
Berichten
64
Na de verkoop van m'n weber 47 en m'n r?sle smoker, mag ik van mijn lieve vrouwtje a.s woensdag mijn eerste kamado gaan halen.
Ik heb best lang zitten twijfelen tussen de grill guru elite large, en de basterd large compleet. Ik heb nu dus toch maar gekozen voor de basterd, gezien alle postitieve berichten die ik hier heb gelezen en ook menig review gelezen te hebben.
Ook heb ik het geluk dat ik een splinternieuw ongebruikt showmodel van peter van letzq bbq team over kan nemen voor een vriendelijke prijs.
Heeft er toevallig nog iemand tips over het vervoer van de basterd, in de auto, want deze is namelijk al compleet gemonteerd op de sidetables na.





Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Ik heb zelf op een zelfde manier een GrillGuru opgehaald.
Het ei zonder onderstel en leeg in de kofferbak gezet.
Grote stukken karton er omheen om hem te beschermen en op te sluiten.
De rest van de spullen door de auto heen verspreid op de achterbank en rechter voor stoel.
Dat is prima gegaan.
Mocht je nog iets nodig hebben om de boel klem te zetten dan kun je ook meteen een grote zak houtskool meenemen

Succes!

Groetjes Rick

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

 
Dank je voor het advies, miss kan ik m ook wel op de achterstoel zetten met de riem eromheen, als ie niet te zwaar is tenminste, geen idee wat de basterd weegt als ik m leeg haal.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
patrick1976 zei:
Dank je voor het advies, miss kan ik m ook wel op de achterstoel zetten met de riem eromheen, als ie niet te zwaar is tenminste, geen idee wat de basterd weegt als ik m leeg haal.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Kijk dan wel uit dat hij niet kan omvallen in een bocht

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

 
Afgelopen November heb ik mijn BGE L ook meegenomen wel in een station, de body in een doek gewikkeld en vastgezet met twee spanbanden en het onderstel ernaast. Alleen even opletten met accelereren/afremmen en het belangrijkste het bochtenwerk. Dan gaat het helemaal lukken.
 
Bedankt voor de tips, ik heb zelf niet de luxe van een stationwagon, maar een gewone suv, ( nissan almera tino ).
Als ik de basterd leeg in de koffer zet en miss een aantal tuin stoelkussens er on heen doe , en de rest verspreid over de achterstoelen, dan zou het miss ook wel moeten kunnen denk ik.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Zou in principe geen probleem moeten zijn, alleen heb ik geen bevestigins mogenlijkheid voor een spanband in de koffer.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Peter kan je vast helpen met het goed in de auto zetten. Hij rijdt meer kilometers met BGE?s dan de meeste mensen zonder..  ;)
 
Vandaag nog even zwaar overleg gehad met mijn vrouw , en contact gehad met peter betreffende de bastard, na een wel overwogen beslissing toch besloten om zijn basterd niet over te nemen, ivm de garantie .
Wel jammer want ik vond hem echt heel mooi.
Omdat mijn vrouw het ook vervelend vond, hebben we de stoute schoenen aangetrokken en zijn gaan kijken naar een nieuwe grill guru elite large, en aangezien ik bijna jarig ben, heb ik mn verjaardags cadeau vervroegd gekregen.
Nu staat er een loeizware doos in de tuin.

57f4d9c32f7efb6de29f8dd4d6154295.jpg


b456a7cb5d99e69efa79f81150759d17.jpg


Morgen maar eens even foto's maken als ie helemaal in elkaar staat.
Ik hoop iig dat een goede beslissing is qua kamado.




Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Bij de hornbach in tilburg hebben we deze gehaald.
Ze hadden er nog 3 op voorraad, nu nog maar 2
De afmetingen van de doos zijn grofweg 70 x 77 x 77
Dit is wel gemeten zonder de soort van kartonnen pallet pootjes.
Ander is de doos nog 7 cm hoger.



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Ken je die van die man die een Basterd in zijn auto wilde vervoeren....?
 
Ja, maar die zat niet in een doos


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Dat is een mooi verjaardagscadeau.
 
Mooi verhaal! Happy end, nu aanslingeren en lekker eten


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan