BasBQ
Beef en Steak

Black bastard

Bij een primo kun je ook indirect barbecue?n zonder platesetter....blijft dus over dat BGE (en grill dome) stom is :D
 
noskos zei:
In een weber kun je zonder accessoires indirect barbecue?n. Dat gaat zonder plate setter niet in een kamado.

Dus zonder platesetter koop je een grill van 1500-2000 euro en geen barbecue.

Ik vind een plate setter onmisbaar in een kamado en het nog steeds onbegrijpelijk dat die niet meegeleverd wordt voor dat geld.
Puur geldklopperij en winsrmaximalisatie.
Waarom moet een upgrade naar een high-res navigatie in een auto vaak ?1500 kost terwijl een ipad van ?300 veel meer kan en nog scherper is? Zelfde verhaal.
 
Eea heeft ook te maken met te verwachten verkoopaantallen en zo.
Maar ik ben het met je eens dat het waarschijnlijk met name bepaald wordt door de inschatting van de van de fabrikant mbt de bereidheid van de klant om iets te betalen.

De remblokjes van een bmw 5-serie zijn ook niet 3x zo duur om te maken dan die van een VW Up.
 
DanielZH zei:
Waarom moet een upgrade naar een high-res navigatie in een auto vaak ?1500 kost terwijl een ipad van ?300 veel meer kan en nog scherper is? Zelfde verhaal.

En die gaat dubbelop, want de iPad was ook al overpriced  :-O

Volledig eens dat ie er eigenlijk bij moet zitten, maar zo lang we het met z?n allen accepteren en blijven kopen... Kijk maar naar de huizenprijs bijv. We vinden er allemaal wat van, maar bieden ook vrolijk mee.
 
Tsja, het is elke keer een afweging. In mijn Audi heb ik het niet gedaan; 1500,- voor een systeem wat in de verste verte niet zo nauwkeurig is als de eerste de beste gratis app (waze) kon ik mijzelf niet veranwoorden.
Bij een Q heb je helaas geen keus, want zonder plate is het slechts een dure grill.
 
Marcel1973 zei:
DanielZH zei:
Waarom moet een upgrade naar een high-res navigatie in een auto vaak ?1500 kost terwijl een ipad van ?300 veel meer kan en nog scherper is? Zelfde verhaal.

En die gaat dubbelop, want de iPad was ook al overpriced  :-O

Volledig eens dat ie er eigenlijk bij moet zitten, maar zo lang we het met z?n allen accepteren en blijven kopen... Kijk maar naar de huizenprijs bijv. We vinden er allemaal wat van, maar bieden ook vrolijk mee.
+1 Erover klagen helpt niks, dus ofwel aanvaard je het ofwel weiger je er nog aan mee te doen en koop je bij een fabrikant die schappelijk is of compleet levert.
 
Oh ik klaag niet hoor, ik constateerde alleen maar.
 
Was gewoon in het algemeen bedoeld hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan