BasBQ
Beef en Steak

Bijna bejaarde newbie....

Sybramsky

Tondelzoeker
Berichten
1
Lange tijd niet de lol  ingezien van bakken op bbq. Bleef bij kant en klare worsten, speklapjes en soms self gemarineerde kipspiesjes.  Van vakantiegeld op mijn 54e een mastertouch gekocht en vorige week voor het eerst echt gebarbecued. Eerste zelf hamburgers gemaakt volgens Noskos en zondag een echte rib-eye volgens een recept van jord althuizen die me veel complimenten opgeleverd heeft...

Dus een echte newbie hier...
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Bijna bejaard, :-/ laat me niet lachen =))
Ondanks je leeftijd toch heel hartelijk welkom op het forum.
Wij doen hier gelukkig nog niet aan leeftijd discriminatie. ;)
 
Welkom op het forum.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

 
Welkom, nooit te oud om te bbq-en ;)
 
Hoi Sybramsky (doet me denken aan Schimanski, je weet wel van Tatort, die geweldige Duitse krimi-serie)
welkom bij het Genootschap, en zoals je al leest zijn er meer belegen mensen hier :D want wie kent Tatort nog :-O
Sterker nog de gemiddelde leeftijd hier ligt hoger dan menigeen vermoedt.
Ja toch Hans  :D :D :D ;)
 
Ewald zei:
Hoi Sybramsky (doet me denken aan Schimanski, je weet wel van Tatort, die geweldige Duitse krimi-serie)
welkom bij het Genootschap, en zoals je al leest zijn er meer belegen mensen hier :D want wie kent Tatort nog :-O
Sterker nog de gemiddelde leeftijd hier ligt hoger dan menigeen vermoedt.
Ja toch Hans  :D :D :D ;)

Hoi Ewald, ik heb geen flauw idee wat je bedoeld :-/ :D
 
Welkom hier  :)
 
Ewald zei:
Hoi Sybramsky (doet me denken aan Schimanski, je weet wel van Tatort, die geweldige Duitse krimi-serie)
welkom bij het Genootschap, en zoals je al leest zijn er meer belegen mensen hier :D want wie kent Tatort nog :-O
Sterker nog de gemiddelde leeftijd hier ligt hoger dan menigeen vermoedt.
Ja toch Hans  :D :D :D ;)

Ik ben inderdaad van de Tatort generatie....mijn naam is meer gerelateerd aan mijn schaaknaam en vermoed een Russische afkomst maar ik heb helaas geen geen Russisch schaaktalent...
 
Leuk ! Eindelijk weer eens een jonkie er bij !

Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk

 
Heb op mijn 60e mijn eerste ei gekocht maar zou me nooit "bijna bejaard" gaan noemen.
Veel plezier met je Q
 
Terug
Bovenaan Onderaan