BasBQ
Beef en Steak

Big Poppa Smoker

Het begint al goed, laat de volgende plaatjes maar doorkomen ;).
 
Mooi, laat maar kijken dat resultaat!
 
Afgelopen weekend weer verder gegaan met de UDS. De spullen van Vuur en Rook zijn binnen. Allereerst alles netjes uitmeten. Er zit een duidelijke beschrijving en mallen bij de kit waar alle gaten moeten komen. Enige minpunt is dat alles in inches staat beschreven, maar dat is makkelijk om te rekenen. Ook zit er een stappenboor bij de kit, dus je kunt meteen aan de slag.



Vervolgens weer alles geschuurd en vetvrij gemaakt. Mijn provisorische spuitcabine :



Om toch weer eens wat anders te hebben, heb ik gekozen voor antraciet. Ik vind het persoonlijk erg mooi uitgepakt. Daarna kan alles gemonteerd worden :



Alles zit er nu op, behalve de luchtschuiven aan de voorkant. Deze luchtschuiven moeten nog iets verder gebogen worden om goed op de gaten te kunnen passen.

Jullie houden nog foto's van de voorkant en binnenkant te goed. Het plan is om dit deze week 's avonds af te maken, en om de smoker komend weekend te seasonen (wellicht met wat ribbetjes erbij, erg naar klusje ;) ).
 
Netjes hoor!
 
Helemaal niet ugly!
 
Ik vind dit een heel mooi project voor de winter...  :D
 
Mooi hoor.
Volgens mij is ook erg dorstig werk, gezien de lege flesjes op het keukenblok  :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan