BasBQ
Beef en Steak

Big Kahuna Burger

 
 
 
 
 

Sander72

BBQ Junkie
Berichten
6.809
Beste BBQ-Vrienden!

De meeste BBQ-bikkels zitten nu ergens in Tirol in de sneeuw als deelnemers van de wedstrijd of als juryleden in de barre koude... dus ik dacht, laat ik een lekkere zomerse burger bouwen hier in het waterige Nederlandse zonnetje en om zo ook even terloops nog kans te maken op de hoofdprijs in ons aller Maandelijkse Fotowedstrijd op dit geweldige forum!

Dus aan de slag:



Uitjes en spek aanzetten in de skillet en daarna even kort knapperig maken op het rooster:



Dan lekker wat mesquite hout op het eitje voor fijne rook:



...en de burgertjes erop, lekker twee stuks van iets over de 200 g Black Angus Beef:



Broodje in drieen en even lekker knapperig grillen:



En toen even lekker in elkaar zetten en een mooi drankje erbij:



Eet smakelijk vrienden!
 
En dan kunnen we het pi?ce de r?sistance niet zien...
 
Foto Emmer doet weer moeilijk... nu wel toch?
 
Dominique zei:
En dan kunnen we het pi?ce de r?sistance niet zien...
Tsja, dat is wel heel jammer! Ik ben nogal nieuwsgierig en ongeduldig van aard....... dus chop-chop!


Edit: Te vroeg gemopperd. Ik zie nu een overweldigende burger! Heel mooi!
 
Ja!!! Hij doet het!!!
 
Die ziet er heel goed uit, lekker hoor!
 
Geweldig Sander.
En vooral de cola en de chips maken het helemaal af.
Toppertje hoor.
 
Wat een zalige burger.......maar wat doet dat rare blikje daar? Heb je een slecht voornemen voor 2017? (minder bier.... :-O)
 
Jorte zei:
Wat een zalige burger.......maar wat doet dat rare blikje daar? Heb je een slecht voornemen voor 2017? (minder bier.... :-O)

Minder maar n?g lekkerder bier... teken ik voor! Dit was de lunch en na gisteren was een balansdagje wel op z'n plek.
 
Ik herinner mij dat er sprite bij de big kahuna burger gedronken werd? Ziet er super uit weer

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
MarcovdK zei:
Ik herinner mij dat er sprite bij de big kahuna burger gedronken werd? Ziet er super uit weer

Wash it down with a nice cold beverage! Niks mis met jouw gevoel voor klassiekers Marco!
 
Lekker!
 
Super burger, maar hoe ging het eten ervan?
En beter dan een royal with cheese....
 
Oh man wat een geweldige burger.
 
nix13 zei:
Super burger, maar hoe ging het eten ervan?
En beter dan een royal with cheese....

Because of the metric system...  :D
 
Richard Soeteman zei:
Oh man wat een geweldige burger.

Deze was op zich tamelijk Awesome!
 
Terug
Bovenaan Onderaan