Beef en Steak

BierBlikKip - vuurproef

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aeschere
  • Startdatum Startdatum
JohnK zei:
(wat is dat toch met die stickers??? hoe en wat doen mensen er voor en waar zie je die stickers?)

Onder je naam komt een kip/koe/varken te staan, de stickers zijn te krijgen als je BCC maakt voor de kip, Brisket voor de koe, en PP voor het varken.
Spelregels zijn heel simpel maak een leuk verslag hiervan, Let wel op dat er foto's worden toegevoegd van voor dat hij op de bbq gaat en dat hij op de bbq ligt en het eind resultaat.

Veel plezier er mee.

De foto's kan kloppen. Dacht gisteren handig te zijn en mijn photobucket een beetje op te ruimen door alles in mappen te stoppen...blijkbaar veranderd daar ook de directe URL door.
Ik ga het even aanpassen.

Edit: Foto's staan er weer :)

Leuk verslag en zo'n maiden run is altijd een belevenis.
Voordeel van dingen anders willen doen is dat je weer mag BB-Knoeien, dus waar wacht je op hup weer aan de slag.
Gefeliciteerd met je tokkie en veel suc6 met je volgende run en hou ons vooral op de hoogte. :D :D

Hoi,  ik zag je topic over je eerste kip.  Je zocht nog naar een alternatief voor het starten van briketten. Mijn tip:
Gooi enkele briketten in je starter.  Vervolgens met een gasbrander (met van die blauwe verwisselbare blikjes) de kolen roodgloeiend maken.  Dit duurt ca 1-2 minuten.    Vervolgens starter verder aanvullen met briketten.    Werkt super en GEEN rook van de vieze parafineblokjes.  Werkt super en buurvriendelijk :)
Groet Marco
Ps die gasblikjes kosten amper iets.  Bij de action ca 1 euro.  Je doet er bijna een heel seizoen mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

ook handig voor creme brulee

Weber briketten was ik ook van fan van, er staat op het forum een uitgebreide test van brandstoffen!

Lekker hoor, gefeliciteerd met je Tokkie.

Terug
Bovenaan Onderaan