BasBQ
Beef en Steak

BGE op de grond?

Nog even wachten... Foto's als ie morgen binnen is..... SPANNEND!
 
Oke oke oke. Deze is genomen uit de achterdeur alleen toen zaten de spotjes er nog niet in ennnn
is nog in de verbouwing dus let niet op de rommel  :) . Wel heel blij mij zo. Achterste overkapping was er al en nu kan ik er ook droog naartoe lopen. En de Q's kunnen nu op een rij!

23tnxo9.jpg
 
Bijzonder goede keus! Zelf zonder de niet missen ass removal set.. Gaaf! Geniet ervan.
 
En daar is ie!!!

Dinsdagmorgen besteld via Gerard van onze forumsponsor.
Woensdagmorgen om 7:30 was ie er al. Geweldige service, ik heb er zelfs nog een pook bij gekregen.
Gisteren in elkaar gezet en dit weekend gaat mijn vriend er een tafel omheen bouwen.

Zijn er nog aanraders om te doen voor in gebruikname? Of gewoon gaan met die banaan euhhh ei...

24dino8.jpg
 
Ik ben begonnen met heerlijke eenvoudige Spiffs, was onzeker over de temperatuursbeheersing, eerst wat ervaring opdoen... ging gauw prima... de eerste keer slow and low was een genot! Veel plezier!
 
Sander72 zei:
Ik ben begonnen met heerlijke eenvoudige Spiffs, was onzeker over de temperatuursbeheersing, eerst wat ervaring opdoen... ging gauw prima... de eerste keer slow and low was een genot! Veel plezier!



Hmmm eerste keer low and slow... Er ligt nog een procureur in de vriezer....
 
Gefeliciteerd!! En gewoon gaan joh!
 
Tafeltje is ook in de maak!!

Dan hoeft ie dus niet op de grond!

vgnzpu.jpg
 
helemaal top, waar een paar pallets al niet goed voor zijn  :) ;)
 
Als je maar zorgt / laat zorgen voor voldoende ondersteuning direct onder het ei. Het is toch een heel gewicht dat gedragen moet worden en pallets worden niet uit hardhout gemaakt...
 
coelho zei:
Als je maar zorgt / laat zorgen voor voldoende ondersteuning direct onder het ei. Het is toch een heel gewicht dat gedragen moet worden en pallets worden niet uit hardhout gemaakt...

Zie je die planken op de eerste verdieping? Zijn van ander hout en daar heeft mijn vriend zelf een poosje op gestaan en hij is meer dan 80 kilo... Ook zitten daar nog steunbalkjes onder. En de tafel komt onder de overkapping te staan. Komt vast goed maar bedankt voor de tip!
 
Mooi Lin, gefeliciteerd.
Doe je ook nog een plaatje van het eindresultaat van je tafel? Ben benieuwd! :)
 
Eindelijk een OTP zei:
Mooi Lin, gefeliciteerd.
Doe je ook nog een plaatje van het eindresultaat van je tafel? Ben benieuwd! :)

Jazeker. Wederhelft staat alweer buiten om hem verder gereed te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan