BasBQ
Beef en Steak

bge mini

 
 

Romcars

Vuurmaker
Berichten
84
ik kan een bge mini overnemen... heb al een medium en ondertussen een overtuigd egg-head.
maar wat doe jullie (de eigenaars van) met een mini? kampeernoodoplossing? op tafel grillen? of wat?

benieuwd naar suggesties! alvast bedankt
 
vind een mini persoonlijk wel erg klein, voor de camping oid zou ik dan toch voor de minimax gaan
dat zal waarschijnlijk ook de reden zijn dat ze hem weg doen
 
Minimaxi heeft de hoogte van een mini, maar de roostergrootte van en small. Lijkt me praktischer. (En heeft ook zo'n draagbak-ding voor het vervoer)
Ik zou de mini laten staan en in dat geval voor een minimaxi gaan
 
Hier ook het gevoel dat een mini echt wel te klein is voor het mooie.
Ik heb zelf o.a. de Small, die ik als het even kan dagelijks wel gebruik, en dus overeenkomt met de Minimax, alleen is de Small wat hoger (en daarmee zwaarder)

Als je een draagbaar ei wilt (en dan kost het misschien wel wat meer, je hebt er dan ook wel meer aan), dan zou ik ook voor een Minimax gaan, en zou de mini lekker laten staan.

Mac
 
Hier staat een minimax. Top apparaat perfecte maat staat hier meer aan dan de large maar. Mini is t net niet, wel vet voor onder de afzuigkap


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik vind de mini ook echt te klein. Je kunt er eigenlijk net niets mee. Behalve heel decoratief ergens neezetten. Voor kamperen is m.i. geen enkel keramisch ei geschikt. Te zwaar, onhandig en kwetsbaar. Daarvoor zou ik gewoon de geweldige WGA pakken.
 
WGA heb je veel meer aan als een mini, WGA is een kleine krachtpatser  :)
 
KamadoJoe zei:
Ik vind de mini ook echt te klein. Je kunt er eigenlijk net niets mee. Behalve heel decoratief ergens neezetten. Voor kamperen is m.i. geen enkel keramisch ei geschikt. Te zwaar, onhandig en kwetsbaar. Daarvoor zou ik gewoon de geweldige WGA pakken.
Had je me dat niet eerder kunnen vertellen. . Wij hebben net een small gekocht voor achter in de camper. Staat wel in een tafel.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Ligt er misschien ook aan voor welke prijs je die kunt overnemen. Als het max ?275 is, zou ik die Mini gewoon kopen. Die kun je volgend jaar wel voor dat bedrag weer kwijt. Voor twee man vind ik hem net kunnen om paar keer per week te grillen, maar ik zou niet meer zonder mijn MiniMax willen. Daar heb ik de Mini voor ingeruild.
Een WGA is overigens ook een goede oplossing.
 
Terug
Bovenaan Onderaan