BasBQ
Beef en Steak

BGE Large proefdraaien

 
 
 
 

Peter64

Gerijpt
Berichten
4.652
Vandaag mijn nieuwe speeltje in gebruik genomen.
Wat leuk speelgoed en wat veel accessoires... :unsure: .... ๐Ÿ’ถ๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ฐ
Afgelopen zondag perfect door Frank van de BBQ Station uit Heythuysen afgeleverd. Ivm het niet goed dragen van de firebox vandaag een goede afterservice ontvangen
.
Maar nu. De BGE in de fik gestoken en wat uitprobeersel gedaan. Is toch wel anders werken dan met de Webers.
In ieder geval volgende keer de gietijzeren plancha weer boven leggen met de halfmoon plate setter en het grillrooster een verdieping naar beneden.
Tdome rond de 220 C. Groenten gaarden te hard, biefstukje kwam niet goed los.

IMG_5428 1.JPG
IMG_5429 1.JPG


IMG_5432 1.JPG
IMG_5439.jpg
IMG_5440 1.jpg
IMG_5441 1.JPG
 
Gietijzer niet geseasoned Peter?
En oefening baart kunst.. De eerste sessies op de Webers waren waarschijnlijk ook gehannes ;)

Het is een mooi ding, alleen de nest gekocht? geen aanvullende tafel of kast erbij? of komen die ooit nog eens..?
Een schitterend wit eitje is het wel.
 
Gietijzer niet geseasoned Peter?
En oefening baart kunst.. De eerste sessies op de Webers waren waarschijnlijk ook gehannes ;)

Het is een mooi ding, alleen de nest gekocht? geen aanvullende tafel of kast erbij? of komen die ooit nog eens..?
Een schitterend wit eitje is het wel.
Volgens aangeven waren deze geseanoned. Heb rooster ingevet met arachideolie en op temperatuur gebracht.

Haha, had volgens de CEO voldoende gekocht. ๐Ÿ˜‰. Volgende is de multi level rack.
 
Gefeliciteerd mooie aankoop. Ben ook aan het stoeien geweest met mijn nieuwe aanschaf. Maar dit heeft ook een leercurve.
 
Mooie eerste keer zo!

En nu zorgen dat dat witte er vlug vanaf is.
 
Prachtige BBQ! Zelf nog eventjes doorsparen om er 1 aan te schaffen ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜‚.
Veel kook plezier ermee! ๐Ÿ˜„
 
schitterend. gefeliciteerd peter met je nieuwe aanwinst.
zeg, als ik de foto's zo zie, hij is toch niet te klein he? ;) rooster ligt goed vol
 
Mooie Q peter ,veel plezier er mee en aldoende leert men
 
Gefeliciteerd met de aankoop Peter. Je bent meteen all out gegaan en een hoop accessoires er bij genomen. Jij, en wij als je weer wat post, gaan hier ongetwijfeld nog jaren van genieten ๐Ÿ˜
 
Mooi apparaat lekker zwart maken veel oefenen is lekker en je leert er veel van
 
Ja als je Weber gewend ben blijft het toch behelpen en een beetje aanklooien zo`n BGE......
Maar ja je doet het er maar mee...... ๐Ÿ˜„

Is aan jou wel toevertrouwd Peter. Super mooie set man. Gefeliciteerd!
Zo te zien zeker niet te groot gekocht.
 
schitterend. gefeliciteerd peter met je nieuwe aanwinst.
zeg, als ik de foto's zo zie, hij is toch niet te klein he? ;) rooster ligt goed vol
Denk het niet. Ff kijken hoe eea zo slim mogelijk geplaatst kan worden.
En, ik heb mijn trouwe Webers nog staan.
 
Gietijzer niet geseasoned Peter?
En oefening baart kunst.. De eerste sessies op de Webers waren waarschijnlijk ook gehannes ;)

Het is een mooi ding, alleen de nest gekocht? geen aanvullende tafel of kast erbij? of komen die ooit nog eens..?
Een schitterend wit eitje is het wel.
Ga toch het rooster nog een keer inbranden.
 
Groenten op de rooster boven vuur smeer ik,altijd in met olijfolie zodat het niet direct verbrandt. Stond ergens in 1 van mijn boeken. Als ik,ze op de grillplaat leg, is het zonder olie. Dus mss dat ze dan minder hard garen :D

Veel succes met de BGE.
 
Mooi bordje, en succes met je eitje๐Ÿ˜ƒ
 
Kijk dat is nou eens lekker proefdraaien. Dat ziet er smakelijk uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan