BasBQ
Beef en Steak

Beugel voor roken

 

Gavjow

Kooltjesharker
Berichten
102
Voor in mijn grill guru large was ik op zoek naar een beugel die ik kon gebruiken om worsten en vis te roken. Nergens zo iets dergelijks te vinden natuurlijk. Nu 1 seizoen verder met het neerleggen van mijn worsten en strepen op de worsten vond ik dat niet meer kunnen.
Ik wilde koud roken zoals je dat in een mooie smoker doet.

Lekker aan het ontwerpen gegaan en erna aan de maak.
Het proces was niet heel indrukwekkend maar het eindresultaat mag er wezen.
Staal, alleen in de plantaardige olie gezet en met RVS pennen.

Alvast wat vlees in huis gehaald en het doel wordt deze maand een stuk of 15 rookworsten te gaan roken.

78ce01135881c085b2dcabe586b28f67.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Daar passen heeeele zwaaaare worsten aan!
 
Dat is een robuust modelletje geworden :) .
Ga je veel plezier van beleven!
 
Mooi rekje! Laat vooral ook de resultaten zien die je ermee behaalt. Ben heel erg benieuwd naar de rookworsten.
 
Daarmee kan je veel meer roken dan alleen worsten, leuk en mooi stukje huisvlijt !
 
Mooi project. Stevig genoeg voor een hele zware worst.
 
Heel mooi gemaakt, ook de worsten zien er fantastisch uit.
 
Stevige rek met stevige worsten.
Ben benieuwd hoe eea functioneert en wat het smakelijke eindresultaat gaat worden.
 
Die worsten zullen niet vallen. Door de constructie
 
Dat zijn mooie worsten geworden zo, dat zal straks best gaan smaken 🍽️
 
Dat is een hele fijne constructie.
Succes met het roken.
 
Ik zit nu op de bank aan een biertje, maar daar lust ik ook wel een paar plakken van die rookworst bij. Zien er goed uit!
 
Ik zit nu op de bank aan een biertje, maar daar lust ik ook wel een paar plakken van die rookworst bij. Zien er goed uit!

Dankje! Daar had ik ook wel een biertje bij gelust. Gerookt op beuk en kersenmot.
Beetje een zoetje en zelfs na een halve worst smaakt het naar meer. Het sap droop eruit met elke hap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan