BasBQ
Beef en Steak

Bestaat er een roosterrek?

Werner L&S

Kooltjesharker
Berichten
147
Misschien een rare vraag maar waar leggen jullie de roosters neer tijdens het verwisselen? Ik heb een rvs en gietijzere rooster. Omdat mijn hele tuin betegeld is kan ik ze nergens neerleggen. Tijdelijk op karton schiet ook niet echt op. Bestaat er een soort roosterrek? Of een simpel alternatief van de ikea bijvoorbeeld? Of een zelfgemaakte variant? Ben benieuwd.
 
Ik heb twee bakstenen die ik als ‘onder zetters’ gebruik. Of ik gebruik mijn gril verhoger als deze niet in gebruik is.
 
Die pannenhouder is inderdaad makkelijk. Lijkt op mijn spareribrek. Naar zoiets ben ik inderdaad op zoek. Bakstenen is wel handig maar gebruik ik liever niet.
 
Ik heb buiten tegels dus kan ze altijd wel kwijt, als ik ze op mijn keuken leg gebruik ik een pannendrager van een fornuis.

image.jpg
 
Ik gebruik meestal het rek onder mijn bbq;
1649663855384.png


Maar heel vaak gebruik ik gewoon die we binnen hebben van de ikea;
Staat op mn verlanglijstje om eentje extra voor standaard bij de bbq te hebben.
1649663916950.png
 
Ik gebruik meestal het rek onder mijn bbq;
Bekijk bijlage 37742

Maar heel vaak gebruik ik gewoon die we binnen hebben van de ikea;
Staat op mn verlanglijstje om eentje extra voor standaard bij de bbq te hebben.
Bekijk bijlage 37744
Wat zie ik hier 😃als dit massief rvs is de toekomstige rooster voor de wga , 2stuks totaal €10.
Beetje verbouwen/lassen en klaar 🙃.
Wie weet of deze massief is ?
 
Ik gebruik zoiets voor langere tijd opbergen: https://www.bol.com/nl/nl/p/snijbla...h=nV3pxi2GMgMV9ShjJD5GzA.2_14.17.ProductImage

En dat ikea pannenrek voor wisselen tijdens het bbq'n.
En ik zag onder deze advertentie ook de het vertrouwde sparerib rekje van de IKEA weer eens opdoemen. Nu alleen als snijplank houder voor 19,25 :ROFLMAO: https://www.bol.com/nl/nl/p/rvs-sni...h=hNgDjOiEDFOd-P8Q-IxLkg.2_27.29.ProductImage

Zouden er nou echt mensen dit kopen bij BOL?
 
Alhoewel, ik zie nu dat er bij die aanbieding op Bol gewoon Ikea vermeld staat bij het merk, straf !!
 
Ik heb op de nette bestrating in mijn hoekje gewoon een oude tegel gelegd waar ik de roosters op leg of zet. Ook om ze af teaten koelen.
 
Alhoewel, ik zie nu dat er bij die aanbieding op Bol gewoon Ikea vermeld staat bij het merk, straf !!
Er is geen wet tegen doorverkoop :)
 
Er is geen wet tegen doorverkoop :)
Inderdaad, heb er ook geen probleem mee maar toch straf dat er mensen dat dan kopen, misschien net als ik het eerst niet gezien bij de aanbieding dat er Ikea vermeld staat maar hopelijk voelen ze zich dan niet bekocht als ze het thuiskrijgen
 
Inderdaad, heb er ook geen probleem mee maar toch straf dat er mensen dat dan kopen, misschien net als ik het eerst niet gezien bij de aanbieding dat er Ikea vermeld staat maar hopelijk voelen ze zich dan niet bekocht als ze het thuiskrijgen
misschien vinden ze het wel fijn, IKEA verstuurt alleen met flinke kosten en het is ook niet overal om de hoek.
via deze weg heb je het, voor minder dan verzonden door IKEA, wel in huis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan