BasBQ
Beef en Steak

Beschadiging...

 
 

henkman

Vuurmaker
Berichten
51
Ik weet niet of ik hier goed zit maar ik gok het erop anders mag ie verplaatst worden.
Ik heb afgelopen zondag een ongeluk gehad die oa een stommiteit mijnerzijds.
Het deksel van mijn patton is losgeschoten en een stukje naar beneden gevallen, gevolg de onderste stelband is krom getrokken waardoor de bbq niet goed meer sluit.
Nu heb ik die onderste band losgehaald in de hoop hem recht te krijgen maar dat gaat mij niet lukken..
Ik ben al aan het googlen geweest maar kon er niet uit, wat mails gestuurd maar dat nog geen reactie op gekregen.
Mijn vraag is nu vooral, kan ik dit zelf repareren met een nieuwe stelband of heb ik dan een complete set inclusief scharnier nodig? Indien het met een nieuwe stelband te repareren is ben ik erg benieuwd waar die te krijgen zijn ( 21inch patton inferno)
Ik hoop waar wijzer te worden want de frustratie zit hoog inmiddels...
Hier nog wat fotos van de vern**kte stelband.
a69ae881554487c6ab13546f280f5d52.jpg
d9551dd8a703398b439cca77b88bb0e9.jpg
b29857cb2863ff5937610eff1d92fa2e.jpg


Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk
 
Dat is toch te herstellen denk ik.
Ken je niemand die een beetje metaalbewerking kent.
Van waar ben je?
Nadien wel opnieuw lakken denk ik.
 
Dat is toch te herstellen denk ik.
Ken je niemand die een beetje metaalbewerking kent.
Van waar ben je?
Nadien wel opnieuw lakken denk ik.
Heb zelf al navraag gedaan maar niemand in mijn directe omgeving is goed met metaal. Ik woon zelf tegen den Bosch aan, wil er zelfs voor rijden maar dan kan de bbq weer niet mee...
Dat lakken is het probleem niet... De band weer goed krijgen Das voor nu het belangrijkste..

Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk
 
Vast wel een metaalbewerkings bedrijf in de buurt die dit kan oplossen.
 
Vast wel een metaalbewerkings bedrijf in de buurt die dit kan oplossen.
De post van Ghost deed mij dit ook beseffen dus meteen ff gegoogled en een bedrijf dat redelijk in de buurt zit aangeschreven.... Hoop dus dat het binnenkort opgelost is...

Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan